Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Toch hoop ik op vooral satellite en payable on death nummers.
op een festival waar ze vorige week stonden speelden ze alleen Drop en Afraid to die als nieuwe nummers, met 3 nummers van Satelite.
al kan dit natuurlijk totaal anders zijn op Graspop, verwacht ik wel een soortgelijke setlist eigenlijk. ook afhankelijk van de speeltijd die ze krijgen natuurlijk, zal wel 40-50min zijn ofso of max 60min als ze de jupiler headline spot krijgen.
moet zeggen dat ik van de nieuwe nummers Drop wel een lekker nummer vind
1714733220279.png
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en King810

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Zeker main stage. Band is te groot voor een ander podium, zal een hoop volk trekken. Moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme ook steeds groter wordt. Fred Durst neemt zichzelf niet meer zo serieus lijkt het, reacties op concerten van de afgelopen jaren zijn ook overwegend positief. Zou weleens een heel mooi feestje kunnen worden!
Ze zijn laatste jaren ook steeds populairder geworden lijkt me. Heb ze vaker gezien toen ze zichzelf nog te serieus namen. Nu doen ze dit niet meer, en dat zorgt voor veel onzin/vermaak op het podium.
Elke show die ik de laatste jaren gezien heb is gewoon een feest, niet altijd even goed maar wel altijd leuk om te zien. Doen veel voor de fans en zelfs voor de fotografen bijvoorbeeld. (Paaspop riep hij de fotografen op om de rest van de show vanaf het opstapje voor de cameras te fotograferen omdat ze daar te ver van het podium stonden)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Ze zijn laatste jaren ook steeds populairder geworden lijkt me. Heb ze vaker gezien toen ze zichzelf nog te serieus namen. Nu doen ze dit niet meer, en dat zorgt voor veel onzin/vermaak op het podium.
Elke show die ik de laatste jaren gezien heb is gewoon een feest, niet altijd even goed maar wel altijd leuk om te zien. Doen veel voor de fans en zelfs voor de fotografen bijvoorbeeld. (Paaspop riep hij de fotografen op om de rest van de show vanaf het opstapje voor de cameras te fotograferen omdat ze daar te ver van het podium stonden)
Precies de indruk die ik ook heb. Nog nooit gezien, heb ook lang een afkeer van ze gehad (vooral door de zelfingenomenheid van Fred). Maar nu het wat minder serieus is geworden, zijn ze op slag sympathieker! Laatst ook gehoord van iemand die hetzelfde zei. Heeft op een festival (Paaspop misschien wel?) een keer vermomd een act met speelkaarten gedaan en deze het publiek in gegooid, tot verveling en ongenoegen van het publiek. Bleek later dat deze vervelende act Fred in vermomming was en dat hij deze kaarten had gesigneerd! De bekende die dit verhaal vertelde had zo'n kaart gevonden en heeft Fred persoonlijk via Instagram gevraagd of dit echt zijn handtekening was, waarop hij persoonlijk antwoordde dat dit inderdaad van hem was. Kan dat soort geintjes wel waarderen, zin in een nostalgisch Nu-metal feestje! 🤘
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Weet iemand toevallig wie de grunts of female backings gaat doen bij kamelot op graspop en eventueel bij trix? Bij trix gok en hoop ik de zangeres van ad infinitum.
btw, kleine 50 pagina's gemist
btw deel 2 Vandaag is de dag! (uurschema)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Simoni

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
95
181
Weet iemand toevallig wie de grunts of female backings gaat doen bij kamelot op graspop en eventueel bij trix? Bij trix gok en hoop ik de zangeres van ad infinitum.
btw, kleine 50 pagina's gemist
btw deel 2 Vandaag is de dag! (uurschema)

Met Ad Infinitum in het voorprogramma lijkt het mij haast een zekerheid dat Melissa Bonny in de Trix de grunts/backings zal gaan doen.
Met AI heeft ze ook niets in de agenda staan tijdens het festivalseizoen (op dit moment), dus hopelijk mogen we daar ook op hopen. En anders mogelijk Lauren Hart (Once Human) die heeft vroeger ook al festivalshows gedaan.
 

Arinius

Nieuw lid
3 mei 2024
1
1
Over de afsluiters op andere stages: Is Limp Bizkit een mogelijkheid als afsluiter op de Jupiler stage of staan die sowieso op de Main?

Zoals eerder aangehaald is er niet echt een duidelijke favoriet om de Jupiler stage op zaterdag af te sluiten.

Brutus en Abbath zie ik eerder in de Marquee en de metalcore bands wellicht allemaal op de main. Mr. Bungle is voor mij nog een twijfelgeval, die kunnen overal staan.

Dus dan zouden we al naar de Kamelot of Blind Guardian moeten kijken maar dat zijn ook geen echte Jupiler stage bands.
Al moet ik zeggen dat ik geen kenner ben op dat vlak, het is meer een gevoel.

Limp Bizkit zou op die manier wel een alternatief kunnen zijn voor BMTH op de main en Abbath/Mr. Bungle in de Marquee. Vind het vergelijkbaar met Billy Talent vorig jaar. Zeker nu er toch meer volk op die weide geraakt.

Het is maar een idee, we zullen het hopelijk snel zien!

Ik zag zonet op Spotify bij toekomstige shows dat Brutus de Metal Dome aangeeft, dus mogelijk is er toch al veel meer geweten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hopper

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
16u zien passeren
Angry Over It GIF by GritTV
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en Simoni

King810

Playlistbediener
17 apr 2024
41
69
Had me echt verheugd op vandaag, vind het meer dan jammer dat dit zolang moet duren. Jammer graspop, heel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
En dus ook deze week weer niks dus. Gelukkig kunnen we ons verblijden met het vooruitzicht op Monuments en Eisbrecher. O nee, de organisatie verzwijgt hun annuleringen.
 

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
29
45
Ik denk dat ze op de dag zelf alle namen in een hoge hoed gooien en zo de tijdssloten gaan vullen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Ik denk dat ze op de dag zelf alle namen in een hoge hoed gooien en zo de tijdssloten gaan vullen.
Oh, de bus van Architects komt aan!
*grabbelt in de hoed*
-Openers Metal Dome-

Kerry King al hier?
*grabbelt in de hoed*
-Afterparty in Classic Rock Cafe-

Judas Priest headliner?
*grabbelt in de hoed*
-Middag in de Moose Cabin-
Well, so be it!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken