Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Pearl Jam - Harry Styles - David Guetta

Alstublieft.
Harry Styles valt in middels in de categorie: "dat gage gaan we niet meer betalen"

dat denk ik?
en ik blijf er bij Green Day en/of Foo Fighters waren imo de missing link tussen de headliners dit jaar. Al bleek Foo's al snel afgevallen en waarschijnlijk Green Day nooit een optie. Maar qua betaalbare kaart en festival headliners in dat genre... mijn mening: minstens 1 betaalbare missing link voor Pinkpop 2024
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Die staan prima in het Gelredome. Vind het dan toffer dat ze het met Maneskin en Harris proberen.

Echt benieuwd naar de kaartverkoop per dag.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Ja eerst maar eens dit jaar. Ben erg benieuwd naar Maneskin als headliner en Ed Sheeran. Super veel zin, gaat aardig opschieten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Ik ook echt. Normaal hadden we daar al lang meer over geweten via de media toch?
Nee normaal niet...
Vertellen ze niet zo snel los iets over behalve als het ter sprake komt in interviews. Maar er zijn ook geen interviews, dus komt er sowieso weinig naar buiten vanuit Buro Pinkpop.

Soms zijn er in de laatste maand van die procenten die genoemd worden, maar ook alleen van de verkoop dag die er het beste voor staat. Anders verneem ja daar weinig van tot in de dagen er voor als ze in interviews gaan melden hoeveel bezoekers er verwacht worden... Dan worden die cijfers toch bekend, ook voor de autoriteiten en NS oa
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.169
2.420
Ik ook echt. Normaal hadden we daar al lang meer over geweten via de media toch?
De enige reden om je daar zorgen over te maken is om te weten of Pinkpop genoeg tickets heeft verkocht om het festival winstgevend te houden. Maar dat kom je toch nooit te weten.

Voor de rest zou het me niet veel uitmaken zolang het maar niet uitverkoopt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Voor de rest zou het me niet veel uitmaken zolang het maar niet uitverkoopt.
Pinkpop verkoopt zelden helemaal "uit"

Wel is het met 70.000 op het terrein 'te' druk, lastig overal doorlopen en al snel drukker bij kraampjes en faciliteiten.
Met 60.000 is het redelijk druk, maar al goed te doen bij de kraampjes en faciliteiten.
Met 55.000 is het al prima te doen en je kan bij alle kraampjes en faciliteiten zonder wachten aansluiten.
De jaren dat het < 50.000 was, was het toch stiekem een uitstekende sfeer vanuit bezoekers point of view en je kon overal lekker bij de podia vooraan kruipen, of sommige kraampjes die vaak niets te doen hebben.

Tenzij het festival ophoudt te bestaan, dan kan je erachter komen
ik geloof dat ze dat wel goed geregeld hebben, denk niet dat daar veel zorgen om gemaakt hoeft te worden.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
950
450
Pinkpop verkoopt zelden helemaal "uit"

Wel is het met 70.000 op het terrein 'te' druk, lastig overal doorlopen en al snel drukker bij kraampjes en faciliteiten.
Met 60.000 is het redelijk druk, maar al goed te doen bij de kraampjes en faciliteiten.
Met 55.000 is het al prima te doen en je kan bij alle kraampjes en faciliteiten zonder wachten aansluiten.
De jaren dat het < 50.000 was, was het toch stiekem een uitstekende sfeer vanuit bezoekers point of view en je kon overal lekker bij de podia vooraan kruipen, of sommige kraampjes die vaak niets te doen hebben.


ik geloof dat ze dat wel goed geregeld hebben, denk niet dat daar veel zorgen om gemaakt hoeft te worden.
70000 toeschouwers vind ik persoonlijk veel te druk,niet echt prettig zeker bij snik heet weer.Anders maar de begroting / budget bijstellen.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Pinkpop verkoopt zelden helemaal "uit"

Wel is het met 70.000 op het terrein 'te' druk, lastig overal doorlopen en al snel drukker bij kraampjes en faciliteiten.
Met 60.000 is het redelijk druk, maar al goed te doen bij de kraampjes en faciliteiten.
Met 55.000 is het al prima te doen en je kan bij alle kraampjes en faciliteiten zonder wachten aansluiten.
De jaren dat het < 50.000 was, was het toch stiekem een uitstekende sfeer vanuit bezoekers point of view en je kon overal lekker bij de podia vooraan kruipen, of sommige kraampjes die vaak niets te doen hebben.


ik geloof dat ze dat wel goed geregeld hebben, denk niet dat daar veel zorgen om gemaakt hoeft te worden.
Vind het echt leuk hoe het tegenvallende kaartverkoop al ingedekt worden. Eigenlijk is het vele malen beter als het tegenvalt :):). In vele opzichten is het wel waar maar geen festival wilt circa 30% van potentiele inkomsten mislopen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken