Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.525
4.854
Ja, als je uitsluitend aan die main gaat blijven plakken gaat het idd 'matig' zijn.
image0.jpeg

Foto van de massale uittocht om half negen.
Payale Royale had ik best willen zien, maar als een band op het kleinste podium de eer moet redden , klopt het ook niet hè.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Dua zingt echt goed.

Pop, pop en nog meer pop. Not my cup of tea. Maar ze zet een dijk van een show weg. Top-pop-entertainment.
100x beter dan veel andere "niet-rock" headliners die we al hevven gehad ooit hier
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.397
3.418
Niet als domper op de feestvreugde maar het blijft me toch verbazen hoe weinig het nieuws over Róisín Murphy haar transfobische comments vorig jaar is doorgesijpeld. Collectieve amnesie lijkt het wel en bizar dat ook progressievere festivals als Primavera en Roskilde haar nog steeds hebben geboekt deze zomer. Tot zover 'cancel culture'...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.729
Het veld trouwens heel goed gevuld voor Dua.

Veel drukker dan Vorige dagen op dit uur.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.005
9.010
Niet als domper op de feestvreugde maar het blijft me toch verbazen hoe weinig het nieuws over Róisín Murphy haar transfobische comments vorig jaar is doorgesijpeld. Collectieve amnesie lijkt het wel en bizar dat ook progressievere festivals als Primavera en Roskilde haar nog steeds hebben geboekt deze zomer. Tot zover 'cancel culture'...
En gelukkig maar ook. Haar 'comments' waren niet transfobisch, maar anti-puberteitsremmers. Roisin is juist een supporter van de LHBTI-community en heeft bovendien voor deze specifieke uitspraak uitgebreid haar excuses aangeboden.

Het zou, kortom, juist nogal bizar zijn als ze wel gecanceld was geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken