Lollapalooza Festivals 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Wel opvallend hoeveel deze man dingen cancelt hoor. Dit jaar ook nog eens Northside en een derde festival waarvan me de naam even ontgaat.

Blijft een beetje een gokje, Sam Fender boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
t is misschien geen aardige benaming.
Maar t is wel heel erg waar!!!

Ik verlang terug naar vroeger , toen je een aap gewoon een aap kon noemen, zonder gezeur van anderen te krijgen.
Die goeie oude tijd, waarin je zonder tegengas nog lekker alles en iedereen mocht beledigen? Heeft die ooit bestaan?

Het is vooral sneu voor Fender zelf. Hopelijk komt er een tijd waar hij zich goed genoeg voelt om lekker te touren. Blij dat festivals hem nog gewoon blijven boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Bob105

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.522
1.987
Wel opvallend hoeveel deze man dingen cancelt hoor. Dit jaar ook nog eens Northside en een derde festival waarvan me de naam even ontgaat.

Blijft een beetje een gokje, Sam Fender boeken.
Uiteindelijk heeft hij daar zichzelf het meeste mee. Headliner zal hij daardoor minder snel worden.
Hoe lullig het ook voor alle betrokkenen is, als het niet goed met je gaat is het goed(en ook wel sterk op een bepaalde manier in mijn ogen) om daarin je eigen grens te trekken. En blijft een topartiest natuurlijk als hij wél verschijnt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en Timmetje

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Die goeie oude tijd, waarin je zonder tegengas nog lekker alles en iedereen mocht beledigen? Heeft die ooit bestaan?

Het is vooral sneu voor Fender zelf. Hopelijk komt er een tijd waar hij zich goed genoeg voelt om lekker te touren. Blij dat festivals hem nog gewoon blijven boeken.
iedereen beledigen ? dat hoeft nou ook weer niet.
maar sam smith heeft lowlands, werchter pinkpop gecanceld, nou dan ben je in mijn ogen wel de cancel koning.
en natuurlijk is het in eerste instantie vooral voor hem zelf vervelend.
maar dan mogen we hem best een bijnaam geven
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Sam Fender. Die op Lowlands gewoon speelde en Werchter dit jaar inhaalde.

En je mag hem zeker een bijnaam geven, het laat echter wel zien hoe volwassen je bent.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
dus als je iets afzegd en je haalt t daarna in, dan heb je t niet meer gecanceld???
vreemde redenering!

En n bijnaam geven , heeft niets met wel/niet volwassen zijn te maken
daarbij was ik niet degene die de bijnaam gaf he;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
iedereen beledigen ? dat hoeft nou ook weer niet.
maar sam smith heeft lowlands, werchter pinkpop gecanceld, nou dan ben je in mijn ogen wel de cancel koning.
en natuurlijk is het in eerste instantie vooral voor hem zelf vervelend.
maar dan mogen we hem best een bijnaam geven
en Sziget 2022 ook
https://festileaks.com/2022/08/canc...in-optreden-sziget-2022-last-minute-afgezegd/

Festileaks had toen zelfs een pagina ingericht voor Lowlands, waar je kon zien of Sam Fender al gecanceld had 🤣
https://festileaks.com/2022/08/heeft-sam-fender-al-afgezegd-voor-lowlands/
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ik weet dat ik niet zou moeten bijten, maar...
als je dan toch per se 'een aap een aap wilt noemen', zeg dan gewoon dat Sam Fender inderdaad veel afzegt wegens medische redenen.
Dat is echt wel een pak neutraler, objectiever en met minder impliciete betekenissen dan 'de cancelkoning'.

En als je vroeger op school iemand een bijnaam gaf over dingen waar die persoon geen controle over heeft, dan was dat ook niet zomaar een bijnaam geven. Dan was dat gewoon pestgedrag.

Het feit dat je Sam Smith en Sam Fender dan ook nog eens door elkaar haalt, toont alleen maar extra aan hoe weinig je op de hoogte bent over de kwestie.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
Ik weet dat ik niet zou moeten bijten, maar...
als je dan toch per se 'een aap een aap wilt noemen', zeg dan gewoon dat Sam Fender inderdaad veel afzegt wegens medische redenen.
Dat is echt wel een pak neutraler, objectiever en met minder impliciete betekenissen dan 'de cancelkoning'.

En als je vroeger op school iemand een bijnaam gaf over dingen waar die persoon geen controle over heeft, dan was dat ook niet zomaar een bijnaam geven. Dan was dat gewoon pestgedrag.
op t voetbal loopt n kerel met rood haar.
2x raden hoe wij m noemen.

t is ook maar net wat je je aantrekt
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
op t voetbal loopt n kerel met rood haar.
2x raden hoe wij m noemen.

t is ook maar net wat je je aantrekt
Ja maar ik kan me voorstellen dat die kerel wel duidelijk kan maken of hij zijn bijnaam prettig vindt of niet.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Sam Fender het grappig vindt dat hij zo op de sukkel is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Iemand die door medische redenen en mental health problemen moet cancelen geef je, ook al kan hij het hier zelf niet lezen, geen trap na.

Absurd dat hier überhaupt discussie over is.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
799
988
op t voetbal loopt n kerel met rood haar.
2x raden hoe wij m noemen.

t is ook maar net wat je je aantrekt
Heeft hij rood haar gekregen door mentale en/of burn-out klachten? Zo niet, loopt deze vergelijking aardig krom. Overigens ben ik het met je eens dat publieke figuren tegen een stootje moeten kunnen, anders ben je niet gemaakt voor die wereld en moet je wat anders gaan doen. Bijnamen verzinnen en de spot drijven met gezondheidsproblemen is echter gewoon antisociaal en lomp anno 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken