Qua eten vind ik de metalgrass altijd wel goed. Ook de julientjes waren dik ok, 5 bonnen maar wel giga portie.. alsook de volledige pizza's vulden goed. 'T is maar wat je haalt gok ik
Eens over de gezelligheid! Al ervaarde ik vorig jaar de zaterdag als het meest grimmig, en niet de dagen van FiR of LindemannDit jaar trouwens geen enkele dag met 'minder aangenaam' publiek beleefd, zoals vorig jaar bij Falling In Reverse.
Enkel vooraan bij Bad Omens werd het even ongezellig toen een zatte 50-er meende door het publiek te strompelen en alle vrouwen in de front probeerde lastig te vallen. Gelukkig werd door omstaanders meteen ingegrepen. Maar over het algemeen de vriendelijkste/gezelligste editie die ik al heb meegemaakt.
Awel ik vond da eigenlijk ook ni slechtDeze is echt heerlijk![]()
Tijdens Graspop kon je op VRT MAX vanuit NL gewoon alles van het festival bekijken. Zal tijdens RW ook het geval zijn. Andere programma's/uitzendingen waren wel alleen voor Belgen beschikbaar.Iemand een idee hoe je vanuit Nederland die VRT-video's kan zien? Je bent verplicht om een postcode in te vullen, op Graspop heb ik al geprobeerd om dat te doen in de hoop dat ze eens locatie zouden checken en dan niet meer moeilijk doen, maar daarna vroegen ze om een Belgisch telefoonnummer. Het zou wel echt lullig zijn als de fans van buiten België niet terug kunnen kijken, schermopnames maken tijdens het kijken van de stream kon ook niet.
Het is ontzettend wisselvallig. De pizza in het hoekje (met pittige olie) is echt top maar sommige verkopen van die stoeptegels van deeg waar dan wat kaas en een tomaat is langs gevlogen.Wat vonden jullie van de kwaliteit van het eten op het terrein?
Naar mijn gevoel was de kwaliteit echt ondermaats. Zelfs voor festival eten mag de lat heus wel wat hoger. Zeker voor de absurde prijzen die ze durven vragen.
Iemand een idee hoe je vanuit Nederland die VRT-video's kan zien? Je bent verplicht om een postcode in te vullen, op Graspop heb ik al geprobeerd om dat te doen in de hoop dat ze eens locatie zouden checken en dan niet meer moeilijk doen, maar daarna vroegen ze om een Belgisch telefoonnummer. Het zou wel echt lullig zijn als de fans van buiten België niet terug kunnen kijken, schermopnames maken tijdens het kijken van de stream kon ook niet.
Dat kan ik geweest zijn als dat na 20 h was. Omdat ik zonder groenten had gevraagd. Hebben ze daar misschien extra veel vlees tussen gedaan. Maar ik kan u wel vertellen, ik vond het niet lekker. Dus mijn excuses als ik u in de war gebracht heb!Het is ontzettend wisselvallig. De pizza in het hoekje (met pittige olie) is echt top maar sommige verkopen van die stoeptegels van deeg waar dan wat kaas en een tomaat is langs gevlogen.
Vrijwel alles met friet was goed, maar dat wil je ook weer niet eindeloos eten.
Ik heb 1 spontane poging voor een broodje kebab gedaan omdat ik dacht iemand te zien lopen met een fatsoenlijke portie. Uiteindelijk 4 van die diepvries stukjes kebab die vooral zwommen in saus.
Ik mis vooral elke editie groente. Een wok waar meer dan 2 reepjes paprika in zitten ofzo.
Die werden gebruikt tijdens Solstafir voor een Metallica achtige intro (eigenlijk hebben ze het bijna gestolen van Metallica), zijnde een film die in het begin afspeelt. Of een soort film. Maar waarom die schermen dan tijdens de optredens niet gebruik worden voor streaming is mij ook een raadselNu het festival gepasseerd is.
Iemand die schermen in de metal dome aangezien?
Ik het een test voor tesseract zien verschijnen maar het optreden niet gevolgd dus geen idee
Dus iemand die er om vraagt krijgt een grotere portie?… hebben we zowat elk verzoek qua portie gewoon gedaan. …
Tesseract had de zijschermen & muurschermen tijdens de show in gebruik. Tijdens de pre-party was alles ook wel actief bij momentenNu het festival gepasseerd is.
Iemand die schermen in de metal dome aangezien?
Ik het een test voor tesseract zien verschijnen maar het optreden niet gevolgd dus geen idee
Carpenter Brut gebruikte ze ook allemaalTesseract had de zijschermen & muurschermen tijdens de show in gebruik. Tijdens de pre-party was alles ook wel actief bij momenten
Die recensie mag voor mij recht in de Gault&Millau.Het is ontzettend wisselvallig. De pizza in het hoekje (met pittige olie) is echt top maar sommige verkopen van die stoeptegels van deeg waar dan wat kaas en een tomaat is langs gevlogen.
Vrijwel alles met friet was goed, maar dat wil je ook weer niet eindeloos eten.
Ik heb 1 spontane poging voor een broodje kebab gedaan omdat ik dacht iemand te zien lopen met een fatsoenlijke portie. Uiteindelijk 4 van die diepvries stukjes kebab die vooral zwommen in saus.
Ik mis vooral elke editie groente. Een wok waar meer dan 2 reepjes paprika in zitten ofzo.