Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Doechii is volgens mij de ideale naam dat de zondag nodig heeft om die dag richting uitverkocht te krijgen dus snap deze toevoeging wel, ik zal er zijn de zondag op de main stage. wel jammer dat er nog altijd geen stage indeling is op de website
Ja dit begrijp ik. Bedoel meer te zeggen; er zijn ook artiesten die wel op PKP staan en niet op Lowlands en vice versa. 99,99% is een behoorlijk stellige uitspraak, vandaar dat ik me afvroeg of er meer achter zat dan 'ze is in de buurt'.
Het orakel der orakels is gewoon op het PKP-forum te vinden, zeg. Is dit orakel toevallig ook in staat om de doorkomst naar Lowlands te voorspellen? Bij een juiste voorspelling, breng ik u een offer in pils (of een frisje).
Het orakel der orakels is gewoon op het PKP-forum te vinden, zeg. Is dit orakel toevallig ook in staat om de doorkomst naar Lowlands te voorspellen? Bij een juiste voorspelling, breng ik u een offer in pils (of een frisje).
Ik heb een theorie dat ze maanden geleden al geboekt was voor de Dance Hall en dat er opnieuw onderhandeld moest worden vanwege haar stijgende status sinds de Grammy's.
Ze zal een veel betere invaller zijn dan Papa Roach. Wat Lowlands betreft, geen idee!
een fantastische toevoeging aan de zondag, nu zal het volgens mij niet lang meer duren eer ze voor de zondag het bordje uitverkocht mogen zetten. pukkelpop organisatie well done. dit is inderdaad de beste line-up van de Benelux dit jaar.
Op de website wordt Doechii na QOTSA gezet op zondag. Krijgen we dan Papa Roach - Doechii - QOTSA op de main en Justice toch als afsluiter van de Marquee?
Vrees dat dat zelfs te klein zal zijn. Zie eerder een verschuiving in de Marquee of Main Stage.
Ik probeer het wat te vergelijken met Jack Harlow in 2022 waar de Marquee stampesvol zat en er nog veel volk op het scherm buiten zat te kijken omdat het gewoon niet meer ging om binnen aan te sluiten.
Vrees dat dat zelfs te klein zal zijn. Zie eerder een verschuiving in de Marquee of Main Stage.
Ik probeer het wat te vergelijken met Jack Harlow in 2022 waar de Marquee stampesvol zat en er nog veel volk op het scherm buiten zat te kijken omdat het gewoon niet meer ging om binnen aan te sluiten.
Justice in de Marquee zie ik toch nog steeds niet gebeuren met hun gigantische productie. Main is toch de enige die dat aankan. Doechii wordt misschien een gevalletje Billie Eilish in 2019, dus in de namiddag op de Main ipv in de Dance Hall?
Ik zie Justice, mede dankzij hun productie, nergens anders staan dan als de main afsluiter van zondag. Doechii heeft een goede show, maar vereist niet dat het donker is en heeft geen productie die dat vereist. Sterker nog, ze is overdag sterker gezien haar bewegingen en interactie met het publiek. Denk echt dat ze in de middag op de main komt te staan.