Nick Cave

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Blijven er nog wel kaartjes over voor de gewone sale? Ignorance is a bliss
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Blijven er nog wel kaartjes over voor de gewone sale? Ignorance is a bliss
Ik vraag me af hoe dat precies werkt. Maar ik neem aan dat ze van te voren afspreken hoeveel tickets er in artist presale en in die van Livenation gaan. Aan de andere kant kan ik me ook indenken dat ze gewoon verkopen in de presales zolang er vraag naar is. Zal niet de eerste keer zijn dat er bijna geen tickets meer zijn bij een reguliere verkoop.....
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Staanplaatsen voor zowel Sportpaleis als Ziggo nu niet meer verkrijgbaar.....
Benieuwd of dit binnen de presale is of dat staanplaatsen helemaal niet meer verkrijgbaar zijn.
In ieder geval blij met de presale...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Benieuwd of dit binnen de presale is of dat staanplaatsen helemaal niet meer verkrijgbaar zijn.
In ieder geval blij met de presale...
Dat zou heel kut zijn. In alle media, radiospots, online ads wordt gemeld dt de ticketverkoop begint op vrijdag.

Zo'n presale is bij het grote publiek niet echt geweten natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Benieuwd of dit binnen de presale is of dat staanplaatsen helemaal niet meer verkrijgbaar zijn.
In ieder geval blij met de presale...
Hij stuurt je automatisch door naar de nog wel beschikbare zitplaatsen...
Wie nog staanplaatsen wil kan het morgen weer proberen bij de presale van Livenation...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Dat zou heel kut zijn. In alle media, radiospots, online ads wordt gemeld dt de ticketverkoop begint op vrijdag.

Zo'n presale is bij het grote publiek niet echt geweten natuurlijk.
Zoals ik al eerder zei, sta er niet van te kijken dat er vrijdag weinig meer over is en alles binnen 10 min is uitverkocht
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken