Het grote Presale topic

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Morgen is er nog de presale van Livenation. Mocht het vandaag niet lukken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Presale Deep Purple in Vorst Nationaal vanaf morgen 11 uur.
 

jpvdw

Playlistbediener
3 jun 2022
11
5
Hoe werkt de pre-sale van livenation.be ... ik wil echt naar Stevie Nicks in het Sportpaleis, zo ver mogelijk vooraan. Krijg ik net als bij Mojo een nieuwsbrief met een link of is het account op ln.be voldoende om in de pre-sale te kunnen kopen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Hoe werkt de pre-sale van livenation.be ... ik wil echt naar Stevie Nicks in het Sportpaleis, zo ver mogelijk vooraan. Krijg ik net als bij Mojo een nieuwsbrief met een link of is het account op ln.be voldoende om in de pre-sale te kunnen kopen?
Als er een presale is sturen ze meestal een email met daarin de link naar de presale.
Echter niet iedereen die is aangemeld voor de nieuwsbrief krijgt automatisch een mail die je toegang geeft tot presales. Daar maken ze onderscheid in. Vraag me niet waarom maar sommige presales krijg ik ook niet, andere weer wel.
Ook niet ieder concert heeft een presale. Van Nicks heb ik (nog) niets ontvangen. Er zitten er hier een aantal die er meer verstand van hebben. Die kunnen je misschien helpen aan de presale link mocht die er zijn voor Antwerpen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Hoe werkt de pre-sale van livenation.be ... ik wil echt naar Stevie Nicks in het Sportpaleis, zo ver mogelijk vooraan. Krijg ik net als bij Mojo een nieuwsbrief met een link of is het account op ln.be voldoende om in de pre-sale te kunnen kopen?
Ik wil, in navolging van @PJ, niet zeggen dat ik er verstand van heb, maar...:
21 maart 12.00
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: PJ en jpvdw

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.713
1.877
Suc6 @jpvdw
Ik sla deze toch een keer over. Hierbij nog het seatingsplan.....
a5cd62bfb3ab1737dbc38797b3945c09.jpg
De prijzen zijn ze vergeten.....
 

ceelaajnie

Nieuw lid
21 mrt 2024
3
0
Hoe werkt de pre-sale van livenation.be ... ik wil echt naar Stevie Nicks in het Sportpaleis, zo ver mogelijk vooraan. Krijg ik net als bij Mojo een nieuwsbrief met een link of is het account op ln.be voldoende om in de pre-sale te kunnen kopen?
Normaal is een Live Nation-account hebben voldoende :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken