Lokerse Feesten 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Lokerse Feesten doen het zeer behoorlijk hoor, worp na worp. Mooi ingekleede dagen telkens. Vraag me idd wel nog steeds af of LCD ergens gaat eindigen deze zomer.
De frontman van LCD, over 2 weken in Gent. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Lokerse Feesten doen het zeer behoorlijk hoor, worp na worp. Mooi ingekleede dagen telkens. Vraag me idd wel nog steeds af of LCD ergens gaat eindigen deze zomer.
Willen enkel maar headlinen, en ook niet eender welk festival, stevige fee.
Ik ga naar All Points East denk ik.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Nergens vrees ik... vragen teveel volgens mij.
Het valt best wel op dat ze in augustus nog maar op 2 festivals staan. Denk dat Jarvis de populariteit van zijn band buiten het VK iets te hoog inschat. Wat ik jammer vind, want ik had ze heel erg graag in België of Nederland gezien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Het valt best wel op dat ze in augustus nog maar op 2 festivals staan. Denk dat Jarvis de populariteit van zijn band buiten het VK iets te hoog inschat. Wat ik jammer vind, want ik had ze heel erg graag in België of Nederland gezien.
Denk dat het net andersom is. Ik voel niet de drang om overal te spelen. Gewoon een paar shows voor wie de centen wil neerleggen en that's it. Verder zullen die er niet van wakker liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Denk dat het net andersom is. Ik voel niet de drang om overal te spelen. Gewoon een paar shows voor wie de centen wil neerleggen en that's it. Verder zullen die er niet van wakker liggen.
Zit ook wel wat in natuurlijk. En dan begrijp ik wel dat een Pukkelpop, Lowlands of Lokerse Feesten geen hoofdprijs gaan betalen. In de jaren '90 of begin '00 was dat misschien nog legitiem geweest. Zeker met het huidige Lowlandspubliek verwacht ik geen topdrukte bij Pulp (geen idee hoe dat op Pukkelpop of de Lokerse Feesten zou zijn).
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Denk dat het net andersom is. Ik voel niet de drang om overal te spelen. Gewoon een paar shows voor wie de centen wil neerleggen en that's it. Verder zullen die er niet van wakker liggen.
Dan is het idd effe een tour om te cashen en niet om de fans te plezieren. Spijtig
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Airbnb nu al boeken voor volgend jaar;) Zo doe ik dat.
Die Airbnb's mogen ze toch ook eens wat strengere regels opwerpen.
Paar keer gereserveerd (niet in Barcelona, maar op andere plaatsen) en opeens annuleren de eigenaars, uit het niks, de boeking omdat de kamer zogezegd niet meer beschikbaar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Die Airbnb's mogen ze toch ook eens wat strengere regels opwerpen.
Paar keer gereserveerd (niet in Barcelona, maar op andere plaatsen) en opeens annuleren de eigenaars, uit het niks, de boeking omdat de kamer zogezegd niet meer beschikbaar is.
Bekend probleem, garantie tot de voordeur zullen we maar zeggen
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Ik ga tot nu toe voor de Phoenix/Charlotte en Massive Attack dag.
Ja, 3 augustus kan ik onmogelijk gaan, anders was ik ook wel op de Phoenix/Charlotte-dag aanwezig.

Bij Massive Attack is een zeer grote kans dat ik er ben, ik heb ze zelfs nog nooit gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken