Down The Rabbit Hole 2024

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
116
11
Ik had ze in de drop van Lowlands verwacht maar ik hoop dat Chase & Status komt! Ze staan 19/07 op Dour dus fingers crossed
Verder ook nog nergens Yin Yin op de lineup zien staan, en die zullen hopelijk DTRH (of LL) aandoen
Tot slot hoop ik nog op Beirut, maar kleine kans...
Op Pinkpop
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
20
14
Deze week nieuwe namen toch? Ben benieuwd, zag vandaag Willem zijn tour promoten voor aankomende maanden. Ook een kanshebber denk ik in de nieuwe drop. Lijkt mij een mooie Nederlandse act die goed past op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
15
9
Deze week nieuwe namen toch? Ben benieuwd, zag vandaag Willem zijn tour promoten voor aankomende maanden. Ook een kanshebber denk ik in de nieuwe drop. Lijkt mij een mooie Nederlandse act die goed past op DTRH.
Vorig jaar tweede worp op 1 maart en jaar daarvoor 24 februari. Denk dat we nog even geduld moeten hebben… :(
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Waar hopen jullie op in de nieuwe lichting namen?

Ik hoop zelf heel erg op Four Tet, Crystal Fighters, Roidin Murphy, Bar Italia, Isabella Lovestory, Deena Abdelwahed. Ook hoop ik dat ze weer een naam in de categorie grace James, erykah badu, David Byrne. Misschien Manu chao? Als je ziet hoe snel zijn shows uitverkopen zou het een erg mooie naam zijn op het affiche
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Waar hopen jullie op in de nieuwe lichting namen?

Ik hoop zelf heel erg op Four Tet, Crystal Fighters, Roidin Murphy, Bar Italia, Isabella Lovestory, Deena Abdelwahed. Ook hoop ik dat ze weer een naam in de categorie grace James, erykah badu, David Byrne. Misschien Manu chao? Als je ziet hoe snel zijn shows uitverkopen zou het een erg mooie naam zijn op het affiche
Zou David Byrne niet gewoon komen? Zeker met 40-jarig bestaan van Stop Making Sense en heruitgave in de bios (een man kan hopen toch?)
 

dr.mini

Nieuw lid
6 feb 2024
1
2
Waar hopen jullie op in de nieuwe lichting namen?

Ik hoop zelf heel erg op Four Tet, Crystal Fighters, Roidin Murphy, Bar Italia, Isabella Lovestory, Deena Abdelwahed. Ook hoop ik dat ze weer een naam in de categorie grace James, erykah badu, David Byrne. Misschien Manu chao? Als je ziet hoe snel zijn shows uitverkopen zou het een erg mooie naam zijn op het affiche
Amen Dunes :) Super album gemaakt in 2018, bevestigd voor Roskilde en komt met nieuwe muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime en teunajax

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Waar hopen jullie op in de nieuwe lichting namen?

Ik hoop zelf heel erg op Four Tet, Crystal Fighters, Roidin Murphy, Bar Italia, Isabella Lovestory, Deena Abdelwahed. Ook hoop ik dat ze weer een naam in de categorie grace James, erykah badu, David Byrne. Misschien Manu chao? Als je ziet hoe snel zijn shows uitverkopen zou het een erg mooie naam zijn op het affiche
Als ik even kijk naar wat artiesten in de buurt die nog geen datum hebben in NL (of ik moet iets over het hoofd zien):
Archive, Arlo Parks, The Beaches, Janelle Monae, Suede, Johnny Marr, Wunderhorse, Fontaines DC, Cari Cari, Röyksopp, Parov Stelar, Aurora, Zornik, Alvvays en Lankum (Roadburn tel ik gemakshalve even niet mee als festival dat hiervoor in de weg kan zitten).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Ook hoop ik dat ze weer een naam in de categorie grace James, erykah badu, David Byrne.
Voor mij zo Air wel zo'n type naam kunnen zijn. Een dikke parel die er laat nog bijkomt. Maar durf er ook weer niet op te hopen...
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ik mis vooral nog de grote Teddynamen. Namen zoals in het verleden Moderat en Bicep. Massive Attack zou ik daar fantastisch vinden passen, al is/was dat meer een headlinernaam. Maar waarschijnlijk is dat teveel van het goede gevraagd. Roisin Murphy lijkt me dan waarschijnlijker.

Air zou zeker een fraaie toevoeging zijn. David Byrne natuurlijk. Manu Chao staat al in Nijmegen, zouden ze die ook in Beuningen zetten in dezelfde periode? The Breeders of The Kooks zou me ook niet verbazen.

Bar Italia ontbreekt nog op Nederlandse festivals volgens mij, zou mooi zijn. Lankum idem.
 

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
26
19
Ik wil graag Bush/Suede/Death cab for Cutie/Placebo/Massive Attack en/of Air. Maar die kan ik allemaal wel op mijn spreekwoordelijke buik schrijven ben ik bang. Wat ik ook graag wil, en waar ik nog wel op hoop: kleinere groepscampingplekken in de verkoop. Niet iedereen heeft 20 vrienden jonguh!
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Voor mijn gevoel heeft hij de afgelopen 5 jaar 30x in NL gestaan. Hopelijk krijgen we eens wat anders.
Ja, maar toch met dat nieuwe album zou het goed passen op een plek zoals Bicep en Moderat

Hij staat 4 en 5 juli in Spanje en moet 8 juli in Italië zijn, dus dat is wel krap
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Zou Passenger een naam voor DTRH kunnen zijn? Hij is in de buurt dat weekend en heeft nog een gaatje in zijn tourschema op 6 juli.
 
  • Thinking
Waarderingen: El Plopsma

Gebruikers die dit onderwerp bekijken