Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Ontbrekende headliners bij Mad Cool waren the Killers, Maneskin en Rema - verwacht eerlijk gezegd niet dat the Killers opnieuw doorkomen naar Werchter..
Ik had eigenlijk verwacht dat Kali Uchis een van de headliners zou zijn. Spaanstalig, de week ervoor op Roskilde, dat leek een abc-tje.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
The killers als sub voor maneskin? Combi killers/peppers kon ook en maneskin/foo fighters op opener dus ik zie dat nog wel kunnen
 

Sjaekie

Playlistbediener
25 jan 2024
14
3
Ze stopten toen wel een dik kwartier eerder. En de band gaf de indruk gewoon even op routine alles af te haspelen met weinig zin.
Bovendien waren ze niet goed op PKP23. Dus laat ze maar thuis. Sub Balthazar als stand-in was eens zo goed.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ze stopten toen wel een dik kwartier eerder. En de band gaf de indruk gewoon even op routine alles af te haspelen met weinig zin.
Dan heb jij dat anders ervaren. Ik heb een weide uit zijn dak zien gaan, en The Killers stonden op die plek op hun terechte spot (in tegenstelling tot 2018).
Ook geweten van The Killers dat ze die 90min nooit halen. Ik weet niet waarom die hun entourage dat vraagt, maar dat deden ze zelfs al niet in 2009 voor Coldplay.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard en musicislife

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Dan heb jij dat anders ervaren. Ik heb een weide uit zijn dak zien gaan, en The Killers stonden op die plek op hun terechte spot (in tegenstelling tot 2018).
Ook geweten van The Killers dat ze die 90min nooit halen. Ik weet niet waarom die hun entourage dat vraagt, maar dat deden ze zelfs al niet in 2009 voor Coldplay.
Stonden ze 2009 niet ook gewoon 75 minuten geprogrammeerd? Tot vandaag nog steeds mijn favoriete Killers show. (Edit: net gecheckt en ook toen hadden ze 90 minuten die ze idd niet gehaald hebben)
2022 was qua setlist zeker héél goed, maar Flowers was zichtbaar geërgerd dat ze het voorprogramma voor de Peppers moesten spelen. Dat de band er ongeïnteresseerd bij stond kon de wei natuurlijk niet deren als er hit na hit op afgevuurd wordt, maar liet samen met een veel te korte set bij mij persoonlijk een dubbele indruk achter.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Stonden ze 2009 niet ook gewoon 75 minuten geprogrammeerd? Tot vandaag nog steeds mijn favoriete Killers show. (Edit: net gecheckt en ook toen hadden ze 90 minuten die ze idd niet gehaald hebben)
2022 was qua setlist zeker héél goed, maar Flowers was zichtbaar geërgerd dat ze het voorprogramma voor de Peppers moesten spelen. Dat de band er ongeïnteresseerd bij stond kon de wei natuurlijk niet deren als er hit na hit op afgevuurd wordt, maar liet samen met een veel te korte set bij mij persoonlijk een dubbele indruk achter.
Is dat? Zo niet ervaren, en zover ik weet waren ze zelf na de show enthousiast. Was ook nog is met Dave Kroeger, en dat verschil merk je.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken