Down The Rabbit Hole 2024

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Er is wel vaker wat overlap tussen NSJ en DTRH, toch? Ik zou ook Black Pumas graag door zien komen, maar ook Mahalia, Sampha en Brittany Howard.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Er is wel vaker wat overlap tussen NSJ en DTRH, toch? Ik zou ook Black Pumas graag door zien komen, maar ook Mahalia, Sampha en Brittany Howard.
Noname en Raye staan nu al op beide.
Van mij mogen Knower, Laufey en Vulfpeck ook doorkomen, maar de kans lijt mij niet heel groot
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Vooralsnog geen Janelle Monae op NSJ...

Ik houd een sprankeltje hoop voor een afsluitende show in de Teddy dit jaar.
Van mij mag het zeker. Haar vorige headlineshow op DTRH was erg goed, maar niet heel erg druk bezocht als ik het me goed herinner. Ik vraag me af of dat nu anders zou zijn.

Al is dat ook een beetje het lot van de zondagheadliner, met uitzondering van Nick Cave zie je dat het dan gewoon minder druk is dan op vrijdag en zaterdag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Van mij mag het zeker. Haar vorige headlineshow op DTRH was erg goed, maar niet heel erg druk bezocht als ik het me goed herinner. Ik vraag me af of dat nu anders zou zijn.

Al is dat ook een beetje het lot van de zondagheadliner, met uitzondering van Nick Cave zie je dat het dan gewoon minder druk is dan op vrijdag en zaterdag.
Ja, het scheelt dat ze dit jaar met The National ook nog eens een klepper hebben op die spot. Janelle als Teddy afsluiter zou echt perfect zijn.

Oh, en ook Air is in de buurt. Aangekondigd voor Opener en nog niet op een NL festival...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ja, het scheelt dat ze dit jaar met The National ook nog eens een klepper hebben op die spot. Janelle als Teddy afsluiter zou echt perfect zijn.

Oh, en ook Air is in de buurt. Aangekondigd voor Opener en nog niet op een NL festival...
Air mag van mij ook hoor, zou fraaie naam erbij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ik denk dat ze deze week met AIR komen, de andere opties voor hen waren BKS en North Sea Jazz maar daar staan ze niet tussen (tenzij Lowlands ze heeft)
Lowlands zou natuurlijk ook kunnen. Ik verwacht niet dat DTRH deze week met namen komt.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Als Lowlands AIR niet heeft geboekt, dan is DTRH een grote kanshebber. Past ook goed in het schema. Zou een hele mooie en passende boeking zijn.

In Paradiso spelen ze Moon Safari. Die 43 minuten kunnen ze op DTRH mooi aanvullen met nummers als Playground Love, Cherry Blossom Girl en Alone In Kyoto. ❤️
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Verdorie, geen Future Islands. Was een mooie, passende boeking geweest. Ze treden 6 juli nog op in Montreal. Pas eind juli maken ze de oversteek naar Europa. Die staan op Lowlands gok ik.

Verder slaan ze Nederland ook over qua zaalshow. Ze gaan o.a. wel naar Spanje, Noorwegen, Duitsland, Engeland, Denemarken en Zweden.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Verdorie, geen Future Islands. Was een mooie, passende boeking geweest. Ze treden 6 juli nog op in Montreal. Pas eind juli maken ze de oversteek naar Europa. Die staan op Lowlands gok ik.

Verder slaan ze Nederland ook over qua zaalshow. Ze gaan o.a. wel naar Spanje, Noorwegen, Duitsland, Engeland, Denemarken en Zweden.
Ai das een gemis. Die kunnen we met potlood neerzetten voor Lowlands dan denk ik?
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Verder wel lekkere greep namen hoor voor Lowlands. Fred Again, Queens Of The Stone Age, The Smile, Big Thief, Isles, Froukje, Romy (van The XX), Soulwax, Spinvis, Sticks...

Had hier wel een paar van op DTRH willen zien, al is een aantal bands natuurlijk al geweest het laatste jaar / de laatste jaren.
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
20
14
Vooral 'jaloers' op The Smile, Big Thief en Maribou State. Drie live acts die ik niet eerder, maar heel graag nog wil zien.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Hoop op High Vis van Werchter. Op Dour staan Bar Italia en Obongjayar, die zou ik ook graag zien in Beuningen.
High Vis staat op Paaspop, maar ik denk niet dat overlap tussen Paaspop en DTRH echt een probleem is. Zeker niet voor artiesten met nog een relatief kleine naam.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Ik had ze in de drop van Lowlands verwacht maar ik hoop dat Chase & Status komt! Ze staan 19/07 op Dour dus fingers crossed
Verder ook nog nergens Yin Yin op de lineup zien staan, en die zullen hopelijk DTRH (of LL) aandoen
Tot slot hoop ik nog op Beirut, maar kleine kans...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Ik had ze in de drop van Lowlands verwacht maar ik hoop dat Chase & Status komt! Ze staan 19/07 op Dour dus fingers crossed
Verder ook nog nergens Yin Yin op de lineup zien staan, en die zullen hopelijk DTRH (of LL) aandoen
Tot slot hoop ik nog op Beirut, maar kleine kans...
Yin Yin staat op paaspop en is afgelopen maandag aangekondigd voor Pinkpop. Maar dat lijken mij geen uitsluitingen voor DTRH of LL, zie bijvoorbeeld Froukje die ook Paaspop, PP en LL gaat doen.
Chase & Status staat trouwens ook op Paaspop, maar ook dit lijkt mij geen uitsluiting.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Yin Yin staat op paaspop en is afgelopen maandag aangekondigd voor Pinkpop. Maar dat lijken mij geen uitsluitingen voor DTRH of LL, zie bijvoorbeeld Froukje die ook Paaspop, PP en LL gaat doen.
Chase & Status staat trouwens ook op Paaspop, maar ook dit lijkt mij geen uitsluiting.
Paaspop is het festival waarvan ik het bestaan soms vergeet... Dan hoop ik dat deze artiesten op beide festivals gaan spelen 🙌
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken