Lowlands 2024

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Nog eentje dan die echt wel kans maakthttps://open.spotify.com/track/72sMWFwbQq4kQ6EqnWdUZf?si=1RqFClrgQqOvi0Qo--t7yg
Succes met de programering
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
406
Als je kijkt wat er in augustus allemaal tourt, zou het knap zijn als er woensdag geen goed programma komt.
Toch ben ik bang dat ik mijn verwachting te hoog leg 😅
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
368
477
Als je kijkt wat er in augustus allemaal tourt, zou het knap zijn als er woensdag geen goed programma komt.
Toch ben ik bang dat ik mijn verwachting te hoog leg 😅
Dat denk ik iedere keer de afgelopen jaren tot dat de rest van de Europese festivals altijd net een beetje betere lineup heeft wat hier in NL dan weer niet lukt
 

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Lowlands is een cashcow voor Mojo Nederland. Zou me om die reden verbazen als ze zoiets duurs als Lana op de Line-up hebben terwijl ze zonder ook binnen een half uur wel uitverkocht raken. Maaaaar laat me graag verrassen.

Vooralsnog gok ik toch als andere hier:

Fred Again, Qotsa, stormzy.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
687
625
Sinds ik op wintersport ben geweest hoop ik stiekem dat Ski Aggu als soort van guilty pleasure boeking naar Lowlands komt haha. In Duitsland mega populair

 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Ik hoop op Olivia Dean, Fred again, Sammy virji, flume, mura masa, naaz, willem, skrillex, four tet, Barry cant swim, joy anonymous, salute, skin on skin, Chase and status, limp bizkit, foo fighters, hamdi, Chase and status, hedex, Kenny beats, jyoty ja gewoon weer, raxeller om die bravo te slopen, Amelie lens, hardkar, San holo, duskus, Jamie xx, sum 41, blessed Madonna, Tyler the Creator, baby keem, anti up, jack u, diplo, anotr, pawsa, Black Coffee, oppidan, dyen om een andere dag die kut bravo te slopen. ahadadream, overmono, mochakk,Marlon hofstadt, Peggy gou, moksi,shermanology, girls dont sync, joy anonymous, marc rebillet. Dit kon ik nu even verzinnen op de zaterdag avond.
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Ik hoop op Olivia Dean, Fred again, Sammy virji, flume, mura masa, naaz, willem, skrillex, four tet, Barry cant swim, joy anonymous, salute, skin on skin, Chase and status, limp bizkit, foo fighters, hamdi, Chase and status, hedex, Kenny beats, jyoty ja gewoon weer, raxeller om die bravo te slopen, Amelie lens, hardkar, San holo, duskus, Jamie xx, sum 41, blessed Madonna, Tyler the Creator, baby keem, anti up, jack u, diplo, anotr, pawsa, Black Coffee, oppidan, dyen om een andere dag die kut bravo te slopen. ahadadream, overmono, mochakk,Marlon hofstadt, Peggy gou, moksi,shermanology, girls dont sync, joy anonymous, marc rebillet. Dit kon ik nu even verzinnen op de zaterdag avond.
En ik kan zelf nu zien dat het zaterdagavond is na het zien van dubbel dingen aangeven😂
 
  • Haha
  • Winning
Waarderingen: Broodrooster en Novis95

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
oah ja! Zin in! Ook wel weer te hoge verwachtingen natuurlijk! Met een QOTSA en Fred als 2/3 headliners zou ik al best tevreden zijn denk ik..

Nja, gezien de yuppenpopulariteit tegenwoordig sowieso maar kaarten halen en later zien of je gaat😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken