Pukkelpop 2023

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
542
536
Er is veel bijgebouwd vandaar de vele foto’s. De eerste foto is van camping chill, op 2de foto zie je een stukje van de info stand en de laatste foto is waar de Backyard komt.
IMG_3148.jpegIMG_3150.jpegIMG_3151.jpegIMG_3152.jpegIMG_3153.jpegIMG_3154.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
Alright nu de line-up compleet is: mijn spoorboekje:



VR:
Royal Otis > Rolo Tomassi > Brutus > M83 > boygenius >Billie Eilish > Moderat



Vrijdag zal er nog wel wat spontaan tussen komen maar de andere dagen zitten al vol genoeg. Zin in!
Iemand nog tips voor de gaten vrijdag als je een beetje kijkt naar wat ik nog ga :D
Voor vrijdag... Ethal Cain en Ezra Collective kan je er eventueel nog tussenschuiven... (die staan alvast op mijn "spoorboekje" )
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Miek

Nieuw lid
10 aug 2023
2
0
Voor zondag las ik dat de deuren opengaan om 11 uur. Ik zie op de ticketstaan dat je kunt inchecken om 9 uur. Weet iemand hoe dit werkt?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Voor zondag las ik dat de deuren opengaan om 11 uur. Ik zie op de ticketstaan dat je kunt inchecken om 9 uur. Weet iemand hoe dit werkt?

Je kan vanaf 09u inchecken (lees: je bandje gaan halen in ruil voor je ticket) en vanaf 11u het festivalterrein op. Inchecken = tegenover ingang, andere kant van de steenweg (die afgesloten is voor gewoon verkeer). Zie plattegrond. Wijst zich allemaal wel uit als je er bent hoor, makkie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Miek

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
iemand nog tips qua eten?
en is er op pukkelpop buiten de hekken ook wat te doen, net als bij werchter?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.855
4.813
iemand nog tips qua eten?
en is er op pukkelpop buiten de hekken ook wat te doen, net als bij werchter?
De kebabzaak aan de straat (5 minuten lopen vanaf de uitgang) is zeer de moeite waard.
Verder veel hamburger/braadworst/cervela stands bij lokale bedrijven. Bij een aantal ook goede frites.
 
Laatst bewerkt:

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Overigens, als je een beetje rondloopt zijn er best wel wat buren die ook lekker eten verkopen tegen schappelijke prijzen. 🙂
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
iemand nog tips qua eten?
en is er op pukkelpop buiten de hekken ook wat te doen, net als bij werchter?
1. De turk die 5 minuutjes lopen is vanaf het terrein

2. Bij de basisschool in de buurt kan je ook een hamburgertje met een biertje halen! Erg gezellige sfeer daar.

3. ‘T Kiwi’tje, dit is een supermarkt waarbij ik aanraad om te ontbijten! Goedkope flessen drank en heerlijke broodjes smos met hesp! (Soort broodje gezond)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Bert

Support act
14 nov 2014
939
932
Heb je voor de shuttle bus van Hasselt naar Kiewit ook een gratis vervoersbewijs nodig? Bij Leuven richting Werchter ben ik nog nooit gecontroleerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken