Pukkelpop 2023

Brecht_VDS99

Playlistbediener
31 jul 2023
6
1
Ik heb het hele topic niet gevolgd, dus heb dit mogelijk gemist, of zie ik dit nu fout op hun plannetjes, maar zijn de camping en festivalweide van locatie gewisseld dit jaar?
Enkel camping Relax is van plek veranderd. is nu vlak naast camping chill (wat vlak voor de festivalsite ligt).
 

Brecht_VDS99

Playlistbediener
31 jul 2023
6
1
Vraagje: volgende week wordt mijn eerste volledig weekend PKP, hoe vroeg raden jullie aan om te komen op donderdag (om toch nog een deftige kampeerplek te hebben die bv. niet vlak naast de dixies ligt) ? Ik verblijf met vrienden op camping Chill.
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Vraagje: volgende week wordt mijn eerste volledig weekend PKP, hoe vroeg raden jullie aan om te komen op donderdag (om toch nog een deftige kampeerplek te hebben die bv. niet vlak naast de dixies ligt) ? Ik verblijf met vrienden op camping Chill.
Zelfs als je mega laat aankomt heb je een degelijke plek. Voorkom gewoon dat je onder een spot ligt want dan ga je niet kunnen slapen. Als je ziet dat het touw dat aanduidt waar de tenten moeten staan net aan de dixies of zo'n lamp is, wacht dan gewoon 10 minuten of ga naar de andere kant van het terrein naar een ander touw.

Ik zou vooral niet te vroeg gaan zodat je niet uren moet aanschuiven.
 

Brecht_VDS99

Playlistbediener
31 jul 2023
6
1
Zelfs als je mega laat aankomt heb je een degelijke plek. Voorkom gewoon dat je onder een spot ligt want dan ga je niet kunnen slapen. Als je ziet dat het touw dat aanduidt waar de tenten moeten staan net aan de dixies of zo'n lamp is, wacht dan gewoon 10 minuten of ga naar de andere kant van het terrein naar een ander touw.

Ik zou vooral niet te vroeg gaan zodat je niet uren moet aanschuiven.
Top, merci voor het antwoord!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.721
Vraagje: volgende week wordt mijn eerste volledig weekend PKP, hoe vroeg raden jullie aan om te komen op donderdag (om toch nog een deftige kampeerplek te hebben die bv. niet vlak naast de dixies ligt) ? Ik verblijf met vrienden op camping Chill.

Ik zou u eigenlijk aanraden om later op de dag te arriveren. Op het begin van de dag zijn ze zeer streng met het touw, later op de dag valt het beter mee. De mensen die helemaal vanvoor kamperen zijn ook mensen die u weinig rust gunnen. Chill ligt ook vlak langs de ingang van het festival, dus zelfs als je achteraan chill ligt, ben je op een paar minuten wandelen aan de ingang van het festival.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
281
De plattegrond is te raadplegen!
In eerste instantie lijkt het erop of ze hebben ingezet op grotere toiletgroepen ipv er simpelweg meer neer te zetten, altijd fijn.
Benieuwd hoe food wood eruit gaat zien, of er her en der nog wel beetje muziek zal zijn of dat het een oase van rust gaat worden.
 

Brecht_VDS99

Playlistbediener
31 jul 2023
6
1
Ik zou u eigenlijk aanraden om later op de dag te arriveren. Op het begin van de dag zijn ze zeer streng met het touw, later op de dag valt het beter mee. De mensen die helemaal vanvoor kamperen zijn ook mensen die u weinig rust gunnen. Chill ligt ook vlak langs de ingang van het festival, dus zelfs als je achteraan chill ligt, ben je op een paar minuten wandelen aan de ingang van het festival.
Good to know, thanks! :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
De plattegrond is te raadplegen!
Hey waar is Petit Bazar gebleven? Dat en een podium minder gaat toch alleen zorgen voor meer drukte op de andere podia?
 

Brecht_VDS99

Playlistbediener
31 jul 2023
6
1
Er staan ook 2 nieuwe constructies voor de Boiler precies
 

Bijlagen

  • Screenshot 2023-08-09 171954.png
    Screenshot 2023-08-09 171954.png
    29,7 KB · Weergaven: 10
  • Screenshot 2023-08-09 171941.png
    Screenshot 2023-08-09 171941.png
    48,8 KB · Weergaven: 10
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Geen Petit Bazar en het dance-gedeelte van het festival schuift precies een beetje op (en twee constructies bij de Boiler) + geen Castello, lijkt alsof ze echt willen proberen om de boenke-boenke geluidsoverlast te minimaliseren voor de bezoekers van de Marquee.
Er is ineens wel veel ruimte precies, kan goed zijn gezien het festival quasi uitverkocht is. En de doorgang van dance-gedeelte naar Marquee is behouden, mooi.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken