Pukkelpop 2023

Ze zijn begonnen met de tent te bouwen bij de ingang waar ze je controleren. Zal straks proberen foto’s te maken.

In de videoclip op de site kan je duidelijk zien dat de instellingen op de camera in het Nederlands staan. Een Vlaamse suprise act lijkt me dus wel plausibel.

Bijlagen

• IMG_4410.jpeg
    IMG_4410.jpeg
    701,2 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle
In de videoclip op de site kan je duidelijk zien dat de instellingen op de camera in het Nederlands staan. Een Vlaamse suprise act lijkt me dus wel plausibel.
Die stem is sowieso Koen Wauters.

Dit gaat sowieso Clouseau zijn hoor.

Dit gaat sowieso Clouseau zijn hoor.
Maar die zetten ze dan in een halfvolle marquee weg in het begin van de middag. Wij als extreme liefhebbers gaan hier natuurlijk voor op onderzoek uit, maar de gemiddelde bezoeker komt toch niet hun bed uit voor iets wat ze niet kennen?

Maar die zetten ze dan in een halfvolle marquee weg in het begin van de middag. Wij als extreme liefhebbers gaan hier natuurlijk voor op onderzoek uit, maar de gemiddelde bezoeker komt toch niet hun bed uit voor iets wat ze niet kennen?
Dit zal nog wel "toevallig" ergens uitlekken.

• Leuk
Waarderingen: mattman en NoLifeIzze
Maar ik neem aan dat dit hun -soort van- nieuwe bandje is met een soort hyperpop. Als ik full wappiemodus ga: daarmee staan ze volgend jaar op het Songfestival.

• Leuk
Waarderingen: Brecht_VDS99
Maar ik neem aan dat dit hun -soort van- nieuwe bandje is met een soort hyperpop. Als ik full wappiemodus ga: daarmee staan ze volgend jaar op het Songfestival.
Zou nog wel eens kunnen kloppen, als je de "Eurosonic" referentie leest 👀

Bijlagen

• Screenshot_2023-08-06-13-23-16-06_8054473e31546c733b5f98dca68e1efa.jpg
    Screenshot_2023-08-06-13-23-16-06_8054473e31546c733b5f98dca68e1efa.jpg
    820,7 KB · Weergaven: 56
Koen Wouters met een hyperpop project, nice. Nee, maar feit dat een aantal (influencer)BV's dit delen, zegt ook gewoon genoeg dat dit een Belgische act zal zijn.

Vernomen dat Helmut Lotti met zijn metalshow klaar staat om evt annulaties te vervangen

Tarkastaja in het Fins wordt vertaald als Inspecteur. Dan is Clouseau natuurlijk nogal gemakkelijk te vinden.

Ga ik toch even voor naar de Marquee gaan.

Tarkastaja in het Fins wordt vertaald als Inspecteur. Dan is Clouseau natuurlijk nogal gemakkelijk te vinden.

Ga ik toch even voor naar de Marquee gaan.
Jammer dat ik er niet ben op zaterdag. Nobelprijs blijft ik zonder ironie een van de beste Nederlandstalige nummers ooit vinden.

• Leuk
Waarderingen: zero

Users who are viewing this thread