Pukkelpop 2023

die kans is natuurlijk 0%
Zie ook in het tourschema dat ethel cain 2 dagen later weer in londen staat. Enthousiasme overwon het van nachecken.

Zijn er überhaupt mogelijkheden voor dit soort acties op pkp dit jaar?
Altijd wel een mooie toevoeging aan een live show imo.

Eerste foto is ingang toilet (vermoed ik) naast Pukkelpop café en tweede foto is rolstoel platform van de main stage.
IMG_3119.jpegIMG_3120.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Oke dus je kan op die site aangeven dat je een ticket te koop hebt, en dan word je overrompeld met e-mails van allemaal mensen die een kaartje willen.

Veilige betaling moet je dan maar zelf zien te regelen. Waarom Ticketswap boycotten als je te beroerd bent om een alternatief uit te werken?

En kan alleen via het e-mailadres waarmee je het ticket kocht, dus kom er maar in, honderd e-mails per dag.

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin
Oke dus je kan op die site aangeven dat je een ticket te koop hebt, en dan word je overrompeld met e-mails van allemaal mensen die een kaartje willen. Veilige betaling moet je dan maar zelf zien te regelen. Waarom Ticketswap boycotten als je te beroerd bent om een alternatief uit te werken?

En kan alleen via het e-mailadres waarmee je het ticket kocht, dus kom er maar in, honderd e-mails per dag.
Valt echt mee. Heb in 2019 op deze manier mijn dagticket binnen een paar minuten veilig verkocht. Daarna net zo makkelijk een weekendticket gekocht. Werkt prima.

Valt echt mee. Heb in 2019 op deze manier mijn dagticket binnen een paar minuten veilig verkocht. Daarna net zo makkelijk een weekendticket gekocht. Werkt prima.
En hoe doe je dat dan? Ticket pas aanpassen en doorsturen als je de betaling ontvangen hebt?

(Ik vind het ergerlijk. Ik kocht net via Ticketswap een ticket voor Dekmantel. Dat zat een minuut later in mijn mailbox met míjn naam erop.)

Laatst bewerkt:
En hoe doe je dat dan? Ticket pas aanpassen en doorsturen als je de betaling ontvangen hebt?

(Ik vind het ergerlijk. Ik kocht net via Ticketswap een ticket voor Dekmantel. Dat zat een minuut later in mijn mailbox met míjn naam erop.)
Ja, wijst voor zich.

Hmm, had heel hard gehoopt op een band na Rudeboy in de Backyard.

Anti-Flag was een gerucht op Efestivals, ze waren de vrijdag vrij maar ze zijn er abrupt mee gestopt op 20 juli.... wie weet, wie weet.

Users who are viewing this thread