Pukkelpop 2023

Live nu aantal keer gezien en dat bevalt me nog beter dan op spotify. Hopen dat ze op PKP publiek beetje meekrijgen.
Dat zijn nog eens de goede berichten.
Gaan wel zware uurtjes worden in mijn spoorboekje - Gurriers - Dropkick - KennyHoopla.

Zie ook in het tourschema dat ethel cain 2 dagen later weer in londen staat. Enthousiasme overwon het van nachecken.

Zijn er überhaupt mogelijkheden voor dit soort acties op pkp dit jaar?
Altijd wel een mooie toevoeging aan een live show imo.
Als je pech hebt brengt Joost weer Acid mee.

• Leuk
Waarderingen: bartv
Iemand een idee wanneer de line-up compleet gaat zijn? Doorgaans nu wel een goed gevuld boekske met maar enkele clashes.

Mensen die graag ne keer frisbeeën of een balleke shotten, als uw schedule dat toelaat, ik laat hier weten wanneer we er ff tijd voor maken. Ook dat hoort (voor mezelf) bij dat zalig weer op een festival. Altijd welkom!

Iemand een idee wanneer de line-up compleet gaat zijn? Doorgaans nu wel een goed gevuld boekske met maar enkele clashes.

Mensen die graag ne keer frisbeeën of een balleke shotten, als uw schedule dat toelaat, ik laat hier weten wanneer we er ff tijd voor maken. Ook dat hoort (voor mezelf) bij dat zalig weer op een festival. Altijd welkom!
Nu.

Alright nu de line-up compleet is: mijn spoorboekje:

DO:
Psychonaut > black Box > the Hickey Underworld > stukje the Subs

VR:
Royal Otis > Rolo Tomassi > Brutus > M83 > boygenius >Billie Eilish > Moderat

ZA:
CDD/Peuk > Julie > Wunderhorse > Nabibah Iqbal > Turnstile > Nothing But Thieves > Limp Bizkit > High Vis > Stick To Your Guns > Sub Focus > Bicep

ZO:
Scowl > Zwangere Guy > Gurriers > Dropkick Murphys > Kennyhoopla > The Amazons > Loyle Carner/Knocked Loose > Brihang > Foals > The Killers

Vrijdag zal er nog wel wat spontaan tussen komen maar de andere dagen zitten al vol genoeg. Zin in!
Iemand nog tips voor de gaten vrijdag als je een beetje kijkt naar wat ik nog ga :D

Eerste foto is beer shack vermoed ik (kan geen duidelijke foto maken omwille van het feit dat dat de achterkant van de hut is) plattegrond zou hier goed bij helpen.
IMG_3124.jpegIMG_3125.jpegIMG_3127.jpegIMG_3126.jpegIMG_3129.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Linzenvlaai
Hallo, toevallig iemand op dit forum dat op Heidestrand verblijft en nog plaats heeft voor 1 extra Quechua tent (2p) op zijn perceel? Uiteraard tegen betaling! Ik hoor het graag! Alvast bedankt, Timo

Hallo, toevallig iemand op dit forum dat op Heidestrand verblijft en nog plaats heeft voor 1 extra Quechua tent (2p) op zijn perceel? Uiteraard tegen betaling! Ik hoor het graag! Alvast bedankt, Timo
Hoi, ik heb een perceel van 50m² en daar staat maar 1 tent (2p) op. Dus in principe is er plaats extra. Ik weet alleen niet of dat dan extra kosten met zich meebrengt. Stuur anders een pb.

• Leuk
Waarderingen: bouf37
Hoor het ook wel eigenlijk haha. De Bazart link is gelegd.
En translate Tarkastaja van Fins naar Nederlands is inspecteur. Inspecteur Clouseau 😎

monkey business weekend GIF by Monkey 47

• Wow
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread