Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand een idee wanneer de line-up compleet gaat zijn? Doorgaans nu wel een goed gevuld boekske met maar enkele clashes.
Mensen die graag ne keer frisbeeën of een balleke shotten, als uw schedule dat toelaat, ik laat hier weten wanneer we er ff tijd voor maken. Ook dat hoort (voor mezelf) bij dat zalig weer op een festival. Altijd welkom!
Iemand een idee wanneer de line-up compleet gaat zijn? Doorgaans nu wel een goed gevuld boekske met maar enkele clashes.
Mensen die graag ne keer frisbeeën of een balleke shotten, als uw schedule dat toelaat, ik laat hier weten wanneer we er ff tijd voor maken. Ook dat hoort (voor mezelf) bij dat zalig weer op een festival. Altijd welkom!
ZA:
CDD/Peuk > Julie > Wunderhorse > Nabibah Iqbal > Turnstile > Nothing But Thieves > Limp Bizkit > High Vis > Stick To Your Guns > Sub Focus > Bicep
ZO:
Scowl > Zwangere Guy > Gurriers > Dropkick Murphys > Kennyhoopla > The Amazons > Loyle Carner/Knocked Loose > Brihang > Foals > The Killers
Vrijdag zal er nog wel wat spontaan tussen komen maar de andere dagen zitten al vol genoeg. Zin in!
Iemand nog tips voor de gaten vrijdag als je een beetje kijkt naar wat ik nog ga
Eerste foto is beer shack vermoed ik (kan geen duidelijke foto maken omwille van het feit dat dat de achterkant van de hut is) plattegrond zou hier goed bij helpen.
Hallo, toevallig iemand op dit forum dat op Heidestrand verblijft en nog plaats heeft voor 1 extra Quechua tent (2p) op zijn perceel? Uiteraard tegen betaling! Ik hoor het graag! Alvast bedankt, Timo
Hallo, toevallig iemand op dit forum dat op Heidestrand verblijft en nog plaats heeft voor 1 extra Quechua tent (2p) op zijn perceel? Uiteraard tegen betaling! Ik hoor het graag! Alvast bedankt, Timo
Hoi, ik heb een perceel van 50m² en daar staat maar 1 tent (2p) op. Dus in principe is er plaats extra. Ik weet alleen niet of dat dan extra kosten met zich meebrengt. Stuur anders een pb.