Pinkpop 2027

Ik zie hier echt wel de kwaliteit van, maar dit vind ik zo saai. Soort Jamie Cullum/ Michael Buble vibes. Niet mijn kopje thee. Of dit een heel veld mee gaat krijgen vraag ik mij echt af.
Verschil is dat het teksten wél persoonlijk en inhoudelijk relevant zijn. Plus een geweldige show, kijk anders haar RW show en de reacties daarop terug.
Zelf twee keer live gezien (NSJ ‘23 en Ziggo ‘26), je word helemaal meegezogen in haar enthousiasme

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
van Raye staan van bbc music ook wat opnames van reading&leeds festival

Ze geeft een indrukwekkende show.. maarrrr het klikt niet voor mij persoonlijk
voor north sea jazz zou dit meer geschikt zijn. Ik mis iets wat ik bij andere headliners niet heb
wel ijzersterke stem en performance, snap wel dat ze als headliner genoemd wordt.

• Leuk
Waarderingen: brutus257, neus en B0G5
Verschil is dat het teksten wél persoonlijk en inhoudelijk relevant zijn. Plus een geweldige show, kijk anders haar RW show en de reacties daarop terug.
Zelf twee keer live gezien (NSJ ‘23 en Ziggo ‘26), je word helemaal meegezogen in haar enthousiasme
Wat legenden hierboven zegt, het lijkt wat meer bij NSJazz te passen. Maar het zou voor Pinkpop wel verfrissend kunnen werken. Echt een ander genre als headliner.

Nothing but Thieves kan bijna niet meer missen dan toch? Ik vind ze beter passen op Pinkpop dan op bijvoorbeeld Lowlands, en voor de kleinere festivals zijn ze te groot denk ik.

Of ze moeten hinten naar nog een groot outdoor concert (Goffert ofzo) maar ik vind een festival logischer na 2x ziggo.

Maar wellicht wensdenken van mijn kant ;)

Nothing but Thieves kan bijna niet meer missen dan toch? Ik vind ze beter passen op Pinkpop dan op bijvoorbeeld Lowlands, en voor de kleinere festivals zijn ze te groot denk ik.

Of ze moeten hinten naar nog een groot outdoor concert (Goffert ofzo) maar ik vind een festival logischer na 2x ziggo.

Maar wellicht wensdenken van mijn kant ;)
Ik denk het ook. Laat maar komen!

Maandag dan wellicht ook Pinkpop aankondiging? Primavera gaat ook maandag aankondigen, komt overeen met de 5 oktober die genoemd werd voor Pearl Jam

Van de oude garde vind ik Pearl Jam nog wel een klein beetje passen bij Primavera, de datum is daarnaast ook nog wel heel toevallig.
Maar waar komt die datum uit dan? Het feit dat Primavera die dag komt, doet me net denken dat dat 5 oktober gerucht onzin is.

Wel zin in Primaveranamen!

Users who are viewing this thread