Festileaks Draft XXII - through the decades - PRESENTATIES

De laatste nieuwe namen brengen ons naadloos ook bij de presentatie van Trashpop, een festival dat het beste van de nineties en nillies in een nieuw, gepimpt jasje wordt gestoken. De idee achter het concept van het festival ligt dan ook bij de affiches van weleer waar veel ervaren rotten nostalgisch op terug blikken. De posters waar nu met blinkende ogen wordt naar verwezen bij toogpraat en trots kan worden verteld: I was there...

Op Trashpop vind je dan ook alles van rock, metal, (new) rave, pop, indie, shoegaze en alles wat daar tussen past. Inspiratie haalde ik uit tal van affiches van de mid tot eind jaren nillies en ik hoop dat deze line-up dan ook vele mensen doet likkebaarden dat ze erbij zouden kunnen zijn moest het in het echte leven kunnen plaatsvinden. Inspiratie en podia werden gehaald uit Pukkelpop. Redders van de rockmuziek Arctic Monkeys zijn van de partij, de iconische Alive-show van Daft Punk, de reünie van Meg en Jack White alias The White Stripes zijn van de partij. Trent Reznor en Keith Flint zullen met Nine Inch Nails en The Prodigy dan weer bewijzen waarom zij één van dé vaandeldragers zijn/waren van de jaren negentig. Ontdek:)

CLASHFINDER

Bekijk bijlage 22999
oei, was het niet de bedoeling dat iedere decade maar 2x mocht voorkomen?

De laatste nieuwe namen brengen ons naadloos ook bij de presentatie van Trashpop, een festival dat het beste van de nineties en nillies in een nieuw, gepimpt jasje wordt gestoken. De idee achter het concept van het festival ligt dan ook bij de affiches van weleer waar veel ervaren rotten nostalgisch op terug blikken. De posters waar nu met blinkende ogen wordt naar verwezen bij toogpraat en trots kan worden verteld: I was there...

Op Trashpop vind je dan ook alles van rock, metal, (new) rave, pop, indie, shoegaze en alles wat daar tussen past. Inspiratie haalde ik uit tal van affiches van de mid tot eind jaren nillies en ik hoop dat deze line-up dan ook vele mensen doet likkebaarden dat ze erbij zouden kunnen zijn moest het in het echte leven kunnen plaatsvinden. Inspiratie en podia werden gehaald uit Pukkelpop. Redders van de rockmuziek Arctic Monkeys zijn van de partij, de iconische Alive-show van Daft Punk, de reünie van Meg en Jack White alias The White Stripes zijn van de partij. Trent Reznor en Keith Flint zullen met Nine Inch Nails en The Prodigy dan weer bewijzen waarom zij één van dé vaandeldragers zijn/waren van de jaren negentig. Ontdek:)

CLASHFINDER

Bekijk bijlage 22999

Je hebt het wel wat ruim genomen met elk decennium maximaal twee keer gebruiken op het festival. Ik tel 7x de 00s en 3x de 90s en 10s 😅

Gaat het iedereen die nog geen presentatie heeft gedaan lukken dat deze week nog te doen? Wat mij betreft zit er geen druk op hoor, we kunnen het ook wat langer rekken.

Zou zonde zijn als die mooie line-up niet gepresenteerd kan worden. Hopelijk gaat het al wat beter met je, @Martijn?
Het gaat met mijn arm gelukkig een stuk beter, maar ik ben deze week ontzettend moe. Ik voorzie dat ik zelf niet de energie heb om de rest van mijn festival uit te werken, dus mocht iemand daar wel tijd voor hebben, dan is dat zeer welkom.

4. Ieder decennium mag (maar moet niet) maximaal twee keer gebruikt worden. ;)
Ik heb daar zo veel tijd en moeite in gestoken. Als er een probleem is, dan weerhoud ik me wel. Ik heb hier geen zin in. Ik heb de fut niet om alles om te gooien en met een nieuwe resem acts aan te komen. If not, laat maar staan dan ofzo. @Oasiss.

• Metal!
Waarderingen: Oasiss
Het gaat met mijn arm gelukkig een stuk beter, maar ik ben deze week ontzettend moe. Ik voorzie dat ik zelf niet de energie heb om de rest van mijn festival uit te werken, dus mocht iemand daar wel tijd voor hebben, dan is dat zeer welkom.
Vervelend dat het zo'n weerslag heeft ☹️ ik heb zelf de griep, dus helaas ook te weinig energie om je te helpen. Hopelijk is er wel iemand anders die kan inspringen! Heb je toevallig nog nagedacht over een lijst met vrije keuze namen?

Ik heb een tof idee voor een volgende draft

Twee drafts zelf

De ene: enkel bands die al venues uitverkocht hebben boven de 15000 capaciteit

De andere: enkel bands met maximum 100000 ml op Spotify

Of gecombineerd. 4 stages, 3 dagen, 12 stages in totaal. 6 met alleen grote namen en 6 met alleen kleine.namen

Ik heb een tof idee voor een volgende draft

Twee drafts zelf

De ene: enkel bands die al venues uitverkocht hebben boven de 15000 capaciteit

De andere: enkel bands met maximum 100000 ml op Spotify

Of gecombineerd. 4 stages, 3 dagen, 12 stages in totaal. 6 met alleen grote namen en 6 met alleen kleine.namen
Ik was zelf ook al aan een volgende draft aan het denken. Maar dan richting een combinatie dag events zoals de Lokerse Feesten, Live Is Live etc

En dan met een vast budget zoals bij de rock Werchter/ Pinkpop draft

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
Ik heb daar zo veel tijd en moeite in gestoken. Als er een probleem is, dan weerhoud ik me wel. Ik heb hier geen zin in. Ik heb de fut niet om alles om te gooien en met een nieuwe resem acts aan te komen. If not, laat maar staan dan ofzo. @Oasiss.
Joh, lijkt mij geen probleem hoor. We proberen allemaal wat leuks te maken; krijg niet het idee dat íemand bewust zit te knoeien, dan zouden we onszelf wat te serieus nemen, denk ik ;).

Users who are viewing this thread