Graspop Metal Meeting 2027

Waar kunnen die eigenlijk allemaal stadions spelen? Knotfest dan?
Geen idee bij ons niet lijkt me tenzij het een kleiner stadion is zoals Gelredome

geloof dat in de UK ook niemand dit had verwacht hoor, die zijn daar ook niet zo groot. al zal marilyn manson, lorna shore en hatebreed wel helpen met de ticketverkoop

Ze deden op hellfest wel een keer een knotfest op de dag voor het festival. Wellicht dat zoiets nog op meer plekken mogelijk is als ze echt een knotfest tour zouden doen

Iemand hier had ook al een leak dat slipknot volgend jaar in de ziggo dome zou staan met vended bedenk ik me nu dus dat het alleen knotfest of alleen stadions zou zijn kan dan ook al de deur uit

Paar jaar geleden was er knotfest in de Oberhausen Arena. Maar die zaal is ook wel eerder formaat Sportpaleis.
Hier even meteen op inpikken omdat ik naar Knotfest Germany ging ... Was toen een verdeeld programma waarbij een deel van het indoor programma door ging in de Rubolf Weber Arena, maar een ander deel (het outdoor programma, waar Slipknot toe behoorde) door ging op de grote plaats daarachter. Daar was de capaciteit toch wel groter dan formaat Sportpaleis.

Om nog even terug te komen op de BMTH discussie. Ik hoop ze ook komend jaar niet te zien. Echter worden wij denk ik een beetje de dupe van het succes van BMTH als headliner bij Graspop. Ik heb namelijk BMTH gezien op Werchter en Lowlands, beiden in de middag. En ik zie dat met de productie die zij hebben niet snel meer gebeuren en headlinenen gaan ze die festivals niet (denk ik). Ook kleinere festivals zoals Jera On Air zijn ze ontgroeid. Dit betekent dat er nu maar één plek in de Benelux over is. En dat is headliner op Graspop, wat natuurlijk de laatste jaren heel goed ontvangen is. Dus is herhaling onontkomelijk ben ik bang.

Om nog even terug te komen op de BMTH discussie. Ik hoop ze ook komend jaar niet te zien. Echter worden wij denk ik een beetje de dupe van het succes van BMTH als headliner bij Graspop. Ik heb namelijk BMTH gezien op Werchter en Lowlands, beiden in de middag. En ik zie dat met de productie die zij hebben niet snel meer gebeuren en headlinenen gaan ze die festivals niet (denk ik). Ook kleinere festivals zoals Jera On Air zijn ze ontgroeid. Dit betekent dat er nu maar één plek in de Benelux over is. En dat is headliner op Graspop, wat natuurlijk de laatste jaren heel goed ontvangen is. Dus is herhaling onontkomelijk ben ik bang.
en zaalshows?
Of een dagje parklife met nog een sterke Co- Head?

Ik kwam vanavond bij Black Stone Cherry in Breda een Europees tourcrewlid van Slipknot tegen. Althans hij beweerde dat te zijn. En hij beweerde ook (en dit gaat bv @Rockbeer niet graag horen) dat er gespreken zouden zijn geweest tussen Graspop en Knotfest voor een Belgische Knotfest editie op woensdag. Hij weet wel zelf nog niet wat daar uitgekomen is en het is maar een wild gerucht dat hij had opgevangen

Ik kwam vanavond bij Black Stone Cherry in Breda een Europees tourcrewlid van Slipknot tegen. Althans hij beweerde dat te zijn. En hij beweerde ook (en dit gaat bv @Rockbeer niet graag horen) dat er gespreken zouden zijn geweest tussen Graspop en Knotfest voor een Belgische Knotfest editie op woensdag. Hij weet wel zelf nog niet wat daar uitgekomen is en het is maar een wild gerucht dat hij had opgevangen
Hier kan zelfs ik niks op tegen hebben. Zal er zelf natuurlijk niet bij zijn, maar er zijn vast tienduizenden anderen die hier wel super gelukkig van worden. Als het de woensdag voor GMM betreft: heel veel succes met doodgaan 🤣 Vijf dagen knallen is toch echt wel next level.

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread