Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oef gelukt voor de vrijdag in Amsterdam, gelukkig nog een redelijk zitplaats kunnen bemachtigen. Helaas was deze iets duurder dan gewenst (dan maar even geen Rock Werchter komend jaar).
Had keuze zat, maar op een of andere manier kon ik maar 1 kaart selecteren via de app. Daarna ging het heel snel. Helaas dus.
Deze gen x moet gewoon via een pc bestellen dus.
Kreeg gisteravond opeens nog een code voor Barcelona in de mail, nooit meer verwacht haha. Had inmiddels al besloten dat ik het een te dure uitgave vind alles bij elkaar voor 2 uur muziek, de week na Werchter.
Maar blij om te lezen dat het zoveel mensen wel gelukt is!
Heb gelukkig niks met Oasis (Pulp > Oasis), maar heb wel meegeleefd met dit topic. Toch wel een aantal die ernaast hebben gevist, sterkte en koop er wat leuks voor dat geld.
We gingen enkel voor die van 84 euro maar helaas pindakaas. Ik denk dat impulsief alsnog duurder gaan zelfs geen optie was omdat we er vier nodig hadden.
Het lijkt wel alsof het gisteren en vrijdag vlotter ging voor de meesten terwijl ik nu meer lees dat het niet gelukt is?
Maar ok extra budget dan voor de tour van U2 die komende weken wsl ook in verkoop gaat.
Heb gelukkig niks met Oasis (Pulp > Oasis), maar heb wel meegeleefd met dit topic. Toch wel een aantal die ernaast hebben gevist, sterkte en koop er wat leuks voor dat geld.
Pulp staat ook nog op mijn bucketlist. In 1 jaar tijd een hele hap Britpop afgevinkt. Oasis, Richard Ashcroft, Suede, Happy Mondays, Peter Doherty en Ash,
Pulp staat ook nog op mijn bucketlist. In 1 jaar tijd een hele hap Britpop afgevinkt. Oasis, Richard Ashcroft, Suede, Happy Mondays, Peter Doherty en Ash,
Op Ticketmaster zie ik bij zaterdag (Amsterdam) weinig of geen kaarten beschikbaar. Vrijdag lijkt nog wel wat te hebben, daar staat geen opmerking bij.
Vrij goede positie in de wachtrij voor Manchester, 2469, maar helemaal niks kunnen kopen. Ik zag elk kaartje dat ik aanklikte voor mijn ogen verdwijnen.