Oasis

Jammer genoeg zijn onze tickets in Knebworth gecanceld. De betaling kon niet gelinkt worden aan de tickets en zijn dan verloren gegaan. We krijgen wel een refund uiteraard.

Zeer sneu en enorme ontgoocheling!
En niet vergeten om in de app bovenaan bij Mijn Tickets op het vlaggetje te klikken om van land te switchen, tickets worden enkel weergegeven per land.

• Verdrietig
Waarderingen: Franzzz en MikeHell
Jammer genoeg zijn onze tickets in Knebworth gecanceld. De betaling kon niet gelinkt worden aan de tickets en zijn dan verloren gegaan. We krijgen wel een refund uiteraard.

Zeer sneu en enorme ontgoocheling!

Kun je misschien wat meer uitleg geven over dat de betaling niet gelinkt kon worden aan de tickets? Ander persoon betaald dan die een code had gekregen of iets dergelijks?

Kun je misschien wat meer uitleg geven over dat de betaling niet gelinkt kon worden aan de tickets? Ander persoon betaald dan die een code had gekregen of iets dergelijks?
Nee hoor! Gewoon echt een technisch IT-probleem bij de betaling. We hebben malchance gehad volgens de support van Ticketmaster. Maar aangezien er geen tickets meer beschikbaar zijn, kunnen ze enkel refunden.

Naast de show in Knebworth heeft een maat van me ook standing tickets voor Manchester kunnen kopen, wat een geluk! Zelf geen code mogen ontvangen maar wel vrienden die het is gelukt. Na de show van vorig jaar hier echt bizar veel zin in!

Mocht iemand nog iets over hebben voor Glasgow, Manchester of Knebworth, denk dan eens aan degenen die minder geluk hadden 😉.
2 ticketjes is ok, 3 zou ideaal zijn. Eeuwige dank mocht er nog iets uit de lucht vallen ☺️

Ga hier eens proberen een swapje te scoren tegen die tijd. 150 of minder en ik ga, maar dat zal wel niet. 200 is echt te duur voor een band ‘te kunnen afvinken’.

Users who are viewing this thread