Oasis

Knebworth frontstanding met vervoer in winkelmandje gezet, maar 315 is mij gewoon te gortig qua prijs. Het zal zonder mij zijn volgend jaar😅 Gelukkig heb ik de herinnering van Wembley.

1790514122754.png

Gister manchester 3500 voor mij in wachtrij. 2 tickets front pitch standing gekocht.
Mooi stedentripje van maken.
Hoe heb je dat gedaan? Ik had een betere plek in de rij, maar kon niks meer kopen.
Maar goed, wel vier keer Knebworth en vier keer front standing in Amsterdam binnen. Dan mag je al in je handen knijpen.

Als je dit topic leest lijkt het toch dat veel forumleden tickets konden bemachtigen. Om dit ticketsysteem te beoordelen had ik wel eens willen weten hoeveel leden aan tickets zijn geraakt en hoeveel er tevergeefs geprobeerd hebben. Ikzelf met drie mailadressen geen code ontvangen...

Jammer dat je hier geen poll kan maken (of ik zie toch niet hoe) met "ticket via eigen code", "ticket via vriend", "ingeschreven maar geen code ontvangen".

Als je dit topic leest lijkt het toch dat veel forumleden tickets konden bemachtigen. Om dit ticketsysteem te beoordelen had ik wel eens willen weten hoeveel leden aan tickets zijn geraakt en hoeveel er tevergeefs geprobeerd hebben. Ikzelf met drie mailadressen geen code ontvangen...

Jammer dat je hier geen poll kan maken (of ik zie toch niet hoe) met "ticket via eigen code", "ticket via vriend", "ingeschreven maar geen code ontvangen".

Je kan wel een poll maken, maar dan moet je een nieuw topic aanmaken

Users who are viewing this thread