Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Las onlangs ook dat muziek uit de 90's en 00's en dan met name rockmuziek bij de jeugd in lift zit, deze darlings programmeren is tegenwoordig niet enkel meer gunstig voor de "oude garde" maar kan voor de jeugd ook de 1ste keer zijn om ze te zien. Ook is Tame Impala nog nooit zo populair geweest onder jonge leeftijdsgroepen en zal ook grotendeels voor hen geprogrammeerd zijn. Marketingtechnisch lijken Muse en Pearl Jam mij een stuk logischer als Charli XCX en Rosalia.
Rosalia zal mi aan een nieuw album gaan werken en dan in 2028 festivals doen. Het is onmogelijk om de Luxtour met volledig orkest op een goede manier tot zijn recht te laten komen op een festival. Je krijgt dan enkel een afkooksel van het oorspronkelijke schittererende optreden in de Afas Dome.
Aankondiging van morgen gaat de kaarten voor Rock Werchter wel volledig herschudden. Het is toch een naam die er velen op de vierdaagse hadden verwacht als een binnenkopper.
Aankondiging van morgen gaat de kaarten voor Rock Werchter wel volledig herschudden. Het is toch een naam die er velen op de vierdaagse hadden verwacht als een binnenkopper.
MUSE speelt op 20/6 in Duitsland en dat maakt dit bijna zeker de headliner voor Werchter Boutique op 26/6. Is ook een van de weinige headliners die zelf op zich al een wei kunnen uitverkopen.
MUSE speelt op 20/6 in Duitsland en dat maakt dit bijna zeker de headliner voor Werchter Boutique op 26/6. Is ook een van de weinige headliners die zelf op zich al een wei kunnen uitverkopen.
Ah, dus als Muse op 20/6 in Duitsland speelt zijn ze op zeker een headliner voor Boutique zes dagen later??? Ze zijn in de buurt maar het is natuurlijk ook goed mogelijk dat een act morgen een tour aangekondigd die nu nog geen data heeft staan.
....misschien is het allemaal zo voor de hand liggend niet.
Ik mag niets zeggen wie tot het embargo verstrijkt, maar ik had dit for sure opgeschreven als een headliner voor Rock Werchter een paar weken geleden.
Best spannend eigenlijk. Hoe gaat het publiek reageren? Gaat die weide vlot verkopen? Komt er een sterke co-head bij en vooral...wat gaat dat geven voor de vierdaagse? Ik ga in elk geval op de weide staan.
Ik mag niets zeggen wie tot het embargo verstrijkt, maar ik had dit for sure opgeschreven als een headliner voor Rock Werchter een paar weken geleden.
Best spannend eigenlijk. Hoe gaat het publiek reageren? Gaat die weide vlot verkopen? Komt er een sterke co-head bij en vooral...wat gaat dat geven voor de vierdaagse? Ik ga in elk geval op de weide staan.