Concertaankondigingen

Travis Scott heeft ook meerdere tours gedaan waarbij hij echt maar vijf shows in Europa deed op zijn hoogtepunt. Nooit ophef om geweest. Laat Charli lekker joh, onzinnige controverse.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Self entitled fans. Verschrikkelijk. Mogen zichzelf eigenlijk geen fans noemen. Wees blij dat ze om zichzelf denkt.
Lijkt me wat overdreven, hier zijn mensen toch ook altijd boos/teleurgesteld wanneer een artiest Nederland of België overslaat in een tour

HSKVh-5asAA_41Q.jpg

Touraankondiging van Malcolm Todd. Vorst Nationaal en Afas Live in februari.

Lijkt me wat overdreven, hier zijn mensen toch ook altijd boos/teleurgesteld wanneer een artiest Nederland of België overslaat in een tour
De berichten op haar IG zijn wel echt matig. Berichten met veel likes zijn in de categorie als "Bedankt voor niks" of "Als dit alles is, ga dan niet op tour."

Heb ook wel een beetje gehad met die mega-artiesten met hun mini-tourtjes of 8 keer op dezelfde plek optreden. De artiest heeft álles te danken aan zijn fans, dus die gaat naar zijn fans toe en laat zijn fans geen fortuinen betalen om naar hem te komen. En dat het een dure productie is, interesseert mij dan eerlijk gezegd geen hol.

En dan heb ik het niet over een Belg of een Nederlander die naar Parijs of Berlijn moet, dat is nog te doen, maar alles uit het zuiden en het oosten (en vaak het noorden) van Europa wat volstrekt wordt genegeerd.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Heb ook wel een beetje gehad met die mega-artiesten met hun mini-tourtjes of 8 keer op dezelfde plek optreden. De artiest heeft álles te danken aan zijn fans, dus die gaat naar zijn fans toe en laat zijn fans geen fortuinen betalen om naar hem te komen. En dat het een dure productie is, interesseert mij dan eerlijk gezegd geen hol.

En dan heb ik het niet over een Belg of een Nederlander die naar Parijs of Berlijn moet, dat is nog te doen, maar alles uit het zuiden en het oosten (en vaak het noorden) van Europa wat volstrekt wordt genegeerd.
Dit is toch van alle tijd? Een wereldtournee van welke band dan ook was nooit meer dan Europa en Noord-Amerika. De rest van de wereld werd zelden aangedaan.

Het is ook vooral dat ze dus wel besluit om 4 data in de UK te doen en maar 2 op het vasteland. Ze mag dan wel uit de UK komen maar dat is wel erg scheef...

Maar dat is toch totaal aan haar? Ik snap dat fans teleurgesteld zijn maar ze heeft aangegeven waarom ze rustig aan doet. Als je dat als fan niet respecteert moet je je even achter de oren krabben.

Maar dat is toch totaal aan haar? Ik snap dat fans teleurgesteld zijn maar ze heeft aangegeven waarom ze rustig aan doet. Als je dat als fan niet respecteert moet je je even achter de oren krabben.
Het gaat meer over de spreiding van de concerten. In de VS kan ze dan wel een stuk of 16 concerten spelen in totaal, terwijl de EU het dus met 2 shows moet stellen. Daar vraagtekens bij plaatsen mag toch zeker? Nu goed, als daar nog een Europese festival-run bijkomt ziet de situatie er ook weer anders uit.

Gaat me ook niet over Charli XCX. Harry Styles, BTS, etc.... het is gewoon een trend.

Iemand als The Weeknd probeert ten minste nog een beetje te spreiden

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Timmetje
Het gaat meer over de spreiding van de concerten. In de VS kan ze dan wel een stuk of 16 concerten spelen in totaal, terwijl de EU het dus met 2 shows moet stellen. Daar vraagtekens bij plaatsen mag toch zeker? Nu goed, als daar nog een Europese festival-run bijkomt ziet de situatie er ook weer anders uit.
Diezelfde vraag wordt niet gesteld wanneer een artiest 20x in Amerika staat, 20x in Europa en de rest van de wereld overslaat.

ik gok dat Avenged Sevenfold daar zal staan, morgen worden die schijnbaar bekend gemaakt voor rock am ring wellicht dat die direct ook wat zaalshows bekend maken. zal wel ziggo dome en Graspop worden bij ons.
Is a7x nog steeds zo populair? Lijken me toch ook al tijdje in neerwaartse spiraal te gaan (toch in Europa)

ik gok dat Avenged Sevenfold daar zal staan, morgen worden die schijnbaar bekend gemaakt voor rock am ring wellicht dat die direct ook wat zaalshows bekend maken. zal wel ziggo dome en Graspop worden bij ons.
Ik verwacht toch wel wat groters wanneer Ziggo wat gaat teasen. Iets als Spice Girls of U2.

Users who are viewing this thread