Graspop Metal Meeting 2027

FFDP zal waarschijnlijk ook wel een festival-seizoen meepikken na hun zaaltournee begin volgend jaar, vermoedelijk?

Het is idd een beetje afwachten wat FFDP gaat doen, uitbreiden met meer augustus festivals of toch ook een tour in juni
Zijn wel meerdere augustus festivals die al hun headliners al hebben dus het zou me niet verbazen als ze toch ook in juni in de buurt zijn
Is ook wel een band die prima in de RaR drop van morgen zouden kunnen zitten afhankelijk van hoeveel die van hun lineup bekend maken :)

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Om de komkommertijd door te komen was ik eens bezig met een klein hobbyprojectje (i.p.v. mijn gebruikelijke 'nazomerslaap'). :geek:;)

Er worden wel vaker bands genoemd die nog nooit op GMM hebben gestaan, in sommige gevallen zelfs onbegrijpelijk (bv. Cattle Decapitation, Deicide, Draconian, Gorgoroth, Gutalax, Linkin Park, NOFX, Pentagram, Queens Of The Stone Age, Sodom, The Melvins, Trollfest, Tygers Of Pan Tang, Visions Of Atlantis, Wardruna, Wheel, Wolvennest).

Dus ik was eens wat bands bijelkaar aan het zoeken uit allerlei genres en van allerlei leeftijden, die vroeger of later eens op GMM zouden kunnen staan (of allang hadden moeten staan).
Dat is wat uit de hand gelopen, waardoor het er een stuk meer zijn geworden dan ik oorspronkelijk had gedacht.. 😅
Zoveel dat ik er met gemak een hele GMM-poster mee kan vullen (bijna twee zelfs 😝).
Dus dat heb ik dan maar eens min of meer gedaan.. ;)

Paar opmerkingen:
  • Alle podia op alle dagen zijn in verschillende thema's/categorieën/genres verdeeld.
  • Ieder dagpodium heeft 8 bands.
  • Ik heb een tweede Marquee toegevoegd (à la Hellfest). :cool:
  • Headliners zijn apart gehouden.
  • Bands staan per podium niet op volgorde van grootte/bekendheid/populariteit, maar gewoon alfabetisch.
  • Genoemde bands zijn in ieder geval op papier nog steeds actief, al zitten er zeker een hoop tussen die waarschijnlijk niet/nooit naar GMM zouden komen of überhaupt nog gaan optreden.
In veel opzichten totaal onrealistisch natuurlijk, dus neem het met een kilo zout.. ;)
Leek me gewoon eens leuk om te kijken wat allemaal mogelijk en wenselijk is.
Laat dus vooral weten wat je ervan vindt (podia, individuele bands, potentiële headliners, etc.)! 😊
(Maar dan uiteraard niet op het niveau van 'band X past beter op podium Y', etc.)

1789377300237.png

Om de komkommertijd door te komen was ik eens bezig met een klein hobbyprojectje (i.p.v. mijn gebruikelijke 'nazomerslaap'). :geek:;)

Er worden wel vaker bands genoemd die nog nooit op GMM hebben gestaan, in sommige gevallen zelfs onbegrijpelijk (bv. Cattle Decapitation, Deicide, Draconian, Gorgoroth, Gutalax, Linkin Park, NOFX, Pentagram, Queens Of The Stone Age, Sodom, The Melvins, Trollfest, Tygers Of Pan Tang, Visions Of Atlantis, Wardruna, Wheel, Wolvennest).

Dus ik was eens wat bands bijelkaar aan het zoeken uit allerlei genres en van allerlei leeftijden, die vroeger of later eens op GMM zouden kunnen staan (of allang hadden moeten staan).
Dat is wat uit de hand gelopen, waardoor het er een stuk meer zijn geworden dan ik oorspronkelijk had gedacht.. 😅
Zoveel dat ik er met gemak een hele GMM-poster mee kan vullen (bijna twee zelfs 😝).

Paar opmerkingen:
  • Alle podia op alle dagen zijn in verschillende thema's/categorieën/genres verdeeld.
  • Bands staan per podium niet op volgorde van grootte/bekendheid/populariteit, maar gewoon alfabetisch.
  • Genoemde bands zijn in ieder geval op papier nog steeds actief, al zitten er zeker een hoop tussen die waarschijnlijk niet/nooit naar GMM zouden komen of überhaupt nog gaan optreden.
In veel opzichten totaal onrealistisch natuurlijk, dus neem het met een kilo zout.. ;)
Laat dus vooral weten wat je ervan vindt (podia, individuele bands, potentiële headliners, etc.)! 😊
(Maar dan uiteraard niet op het niveau van 'band X past beter op podium Y', etc.)

Bekijk bijlage 22718
Misschien moet je eens met de draft meedoen. :D ;)

Paar opmerkingen:

Bekijk bijlage 22718
Wel credits naar flogging die stonden er niet door overmacht.
Anders had dave king de hele weide tot een feestgedruis omgetoverd

• Confetti
Waarderingen: MetalLimbo
Ik denk dat dit vooral bewijst dat we verwend zijn, want er staan uiteraard een hoop mooie namen tussen, maar met alles wat er al wel stond, kan je 3 of 4 nog mooiere festivals samenstellen.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ik denk dat dit vooral bewijst dat we verwend zijn, want er staan uiteraard een hoop mooie namen tussen, maar met alles wat er al wel stond, kan je 3 of 4 nog mooiere festivals samenstellen.
Oh zeker, dit was dan ook niet als aanklacht bedoeld.
Er zullen ook allerlei factoren meespelen waarom bepaalde bands er nog nooit gestaan hebben, weten wij veel.
GMM heeft al jaren een van de beste, zo niet dé beste line-up van alle metalfestivals, en heeft ook ieder jaar weer een hoog gehalte first-timers, daar zul je me niet over horen klagen, integendeel. ;)

Laatst bewerkt:
Ik hoop heel erg op MiW voor Graspop, do t/m zo beschikbaar in schema. Maar als ze en Graspop en Hellfest zouden doen…. Met reizen vanuit Italië… ik hoop vooral heel erg op wel Graspop en dan niet Hellfest evt 😀

ook hoop ik op Landmvrks wat dat betreft.

Eerst Rar/Hurricane maar eens afwachten nu

Users who are viewing this thread