Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blink, BMTH, Turnstile, FNM zie ik allemaal op RW staan. Samen met Muse en Tame krijg je dan toch wel een erg klassieke rock minded bovenkant, lijkt me.
Zou er nog een kleine kans zijn dat Oasis op RW komt?
Op 3 juli staan ze in Duitsland. Dus er is wel ruimte.
Op de tour list staan alleen stadion lokaties. Geen idee of ze nog een festival aandoen.
Of zou het dan eerder een Boutique worden?
Blink, BMTH, Turnstile, FNM zie ik allemaal op RW staan. Samen met Muse en Tame krijg je dan toch wel een erg klassieke rock minded bovenkant, lijkt me.
You won't get more than two top names here from RAR but maybe a couple of undercard. 2024 had 3, 25 1 and 26 had 3 so the rarity of crossover suggested reently isn't quite as so. I would say now Muse are not doing Werchter Park they look very likely. Very unlikely to get all those 4 but Blink, Turnstile and FNM would be a good outcome for some, might be asking a bit too much though. PJ, Muse and Tame Impala look pretty good bets for heads leaving one more, leaving a potential of upto 3 if the other day was co-headliners and Tame Impala had one before them. I think QOTSA, along with FNM, KOL too and gamble at The Strokes will be a mix of sub and co-headline with Florence/RHCP making up a co-headline spot. RHCP being around seems very vague currently and the Florence continuing with festivals seems to have gone quiet.
Ik denk toch dat dit wat veel van het goede is voor Werchter, zeker met de richting die ze de laatste jaren uitgaan. Zie dan eerder een FNM of Blink naar GMM gaan. En BMTH heb ik ook mijn twijfels over (al zou ik het zeker aanmoedigen voor Werchter)
BMTH kan natuurlijk ook gewoon Sportpaleis worden - of zoals de teneur is tegenwoordig: dat ze ons land gewoon skippen. Gezien het gebrek aan variatie in headliners kan FNM idd ook gewoon naar GMM gaan ja.
BMTH kan natuurlijk ook gewoon Sportpaleis worden - of zoals de teneur is tegenwoordig: dat ze ons land gewoon skippen. Gezien het gebrek aan variatie in headliners kan FNM idd ook gewoon naar GMM gaan ja.
Zou er nog een kleine kans zijn dat Oasis op RW komt?
Op 3 juli staan ze in Duitsland. Dus er is wel ruimte.
Op de tour list staan alleen stadion lokaties. Geen idee of ze nog een festival aandoen.
Of zou het dan eerder een Boutique worden?
Nieuwe plaat is al klaar maar ligt in de schuif te wachten tot als ze de laatste count your blessings shows hebben gespeeld. Kan dus snel gaan na oktober