Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste ooit vind ik misschien wat overdreven, maar het is weer een prachtige line-up. Ratboys zien op zo'n locatie is ook uniek natuurlijk. Morgen is wellicht de meest stacked dag van Misty Fields tot nu toe.
CHALK!!! Het wachten waard, want buiten Ty Segall was het wat slapjes vanavond. Op de braderie in Oud-Geleen afgelopen zondag werd trouwens minder geouwehoerd. Bij CHALK gelukkig geen last van.
Group A.D. , en daarna Prewn, wow!!! Wat een wonderschoon begin van dag 2. Heel even snel eten nu want daarna is er amper ruimte verder in mijn overvolle schema vandaag
Group A.D. , en daarna Prewn, wow!!! Wat een wonderschoon begin van dag 2. Heel even snel eten nu want daarna is er amper ruimte verder in mijn overvolle schema vandaag
Nu snel een plank, want die is eigenlijk ook niet te missen en noodliga’s voor vanavond. En ja sorry @koekroeck het wordt toch racen. Anders niet te doen met deze avond. Gelukkig is het droog, want morgen wordt slippen in de modder.
100%. Wat een saaie sound ook. Voor mij vooral veroorzaakt door de vocals. Maar goed, ik vond het album ook niet echt denderend. Was wel een ideaal moment om een hapje te eten .