Misty Fields 2026

Beste ooit vind ik misschien wat overdreven, maar het is weer een prachtige line-up. Ratboys zien op zo'n locatie is ook uniek natuurlijk. Morgen is wellicht de meest stacked dag van Misty Fields tot nu toe.

• Leuk
Waarderingen: Patje
CHALK!!! Het wachten waard, want buiten Ty Segall was het wat slapjes vanavond. Op de braderie in Oud-Geleen afgelopen zondag werd trouwens minder geouwehoerd. Bij CHALK gelukkig geen last van.

Fijne openingsdag!! Mijn top 5 (in willekeurige volgorde)
Ellis-D
Gans
Clarion
Ty Segall
Chalk

Gans speelde de tent helemaal plat 🔥 .

Heel veel zin in vandaag, de pauzes zullen schaars zijn, maar kijk toch wel het meest uit naar Man/Woman/Chainsaw!

Group A.D. 🤩, en daarna Prewn, wow!!! Wat een wonderschoon begin van dag 2. Heel even snel eten nu want daarna is er amper ruimte verder in mijn overvolle schema vandaag

• Geweldig
Waarderingen: koekroeck
Group A.D. 🤩, en daarna Prewn, wow!!! Wat een wonderschoon begin van dag 2. Heel even snel eten nu want daarna is er amper ruimte verder in mijn overvolle schema vandaag
Nu snel een plank, want die is eigenlijk ook niet te missen en noodliga’s voor vanavond. En ja sorry @koekroeck het wordt toch racen. Anders niet te doen met deze avond. Gelukkig is het droog, want morgen wordt slippen in de modder.

• Haha
  • Winning
Waarderingen: Patje en koekroeck
Dit is toch ongezien. Mary in the junkyard heeft geëist dat de bar niet mag bediend worden tijdens hun optreden😅 ongelooflijk!

• Winning
Waarderingen: elo
Misschien had het nog wat gedaan met de sfeer... Muzikaal oke maar qua sfeer alsof ze van een begrafenis kwamen af en toe. Mary at the Graveyard.
100%. Wat een saaie sound ook. Voor mij vooral veroorzaakt door de vocals. Maar goed, ik vond het album ook niet echt denderend. Was wel een ideaal moment om een hapje te eten 😄.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Shaking Hand voor mij vooralsnog de band van de dag. Heerlijk bezwerend en echt ideaal op dat tijdstip en met die omstandigheden.

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread