Concertaankondigingen

28 juli 2027 Vio-lence naar Kid's Antwerpen. Gratis show!
Support door Highest Order en Throatcutter

• Metal!
Waarderingen: kaiser
Gedver. Konden ze dat vorige week niet met de rest van hun tournee aankondigen ?
Heb ik ondertussen al een ticket voor hun show in Utrecht gekocht...
Ik heb mij gelukkig voor ƩƩn keer kunnen inhouden šŸ˜‹ In Utrecht heb je er natuurlijk nog Carpenter Brut bij vraag mij af of Gent dan bv een langere headline set krijgt of er later toch nog een extra voorprogramma bijkomt, in Duitsland/Frankrijk zit bv. Doodseskader er nog bij als 3e band

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Het zal niet helpen dat het een maandagavond is en dat beide groepen recent ook nog op Desert Fest stonden, benieuwd wel hoe vol het zal staan uiteindelijk.
Er staat sinds vorige week toch "Laatste tickets" :)

To honor this special moment, both bands will play extended headline sets, performing brand new songs each night.
Dit blijkt toch niet uit de recente setlists van MSK:
setlist

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Erykah Badu gaat Engeland, Duitsland Frankrijk Polen Italie en Zwitserland af voor 25 jaar Mamas Gun maar Nederland slaat ze over…
Was vandaag surprise guest bij de set van The Alchemist bij de Patta kingsday party in Amsterdam. Ze klonk heel goed. Hopelijk doet ze ooit nog NL volledig aan

Dinsdag 19 januari 2027: aespa LIVE TOUR – SYNK : COMPLƦXITY in de Ziggo Dome Amsterdam.
General presale is woensdag 6 mei om 15.00 uur.

Mijn dochter is helemaal hyped en heeft zich al aangemeld voor de speciale ledenpresale van aespa op 6 mei om 11.00 uur. Weet iemand nog andere presales?

Dinsdag 19 januari 2027: aespa LIVE TOUR – SYNK : COMPLƦXITY in de Ziggo Dome Amsterdam.
General presale is woensdag 6 mei om 15.00 uur.

Mijn dochter is helemaal hyped en heeft zich al aangemeld voor de speciale ledenpresale van aespa op 6 mei om 11.00 uur. Weet iemand nog andere presales?
Volgens mij is er enkel die membership presale inderdaad. Komt vast wel goed met tickets als je die kunt doen, dus alvast veel plezier :)
Zelf al een paar keer gezien, dus ik sla deze keer over. Waarschijnlijk wel bij en zonet aangekondigd: LE SSERAFIM op 18 oktober, vermoedelijk ook Ziggo Dome.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion en Joss
Bekijk bijlage 19496
Editors met een nieuwe tour in het voorjaar 2027. Vooralsnog geen data voor Belgiƫ en Nederland (vanwege festivals).

Geen echte gaten in het schema, dus zalde eerste en/of de laatste shows van de tour zijn
Vond t al gek dat twee landen waar ze erg populair zijn worden overgeslagen.

Het hangt heel.erg van het nieuwe album.af of ik hier heen wil. Laatste album.vond ik echt helemaal niks

Vond t al gek dat twee landen waar ze erg populair zijn worden overgeslagen.

Het hangt heel.erg van het nieuwe album.af of ik hier heen wil. Laatste album.vond ik echt helemaal niks
Bij het vorige album kwam Belgiƫ ook pas 'a Hear Hear dus komt wel nog

Users who are viewing this thread

• mcoen