Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zal niet helpen dat het een maandagavond is en dat beide groepen recent ook nog op Desert Fest stonden, benieuwd wel hoe vol het zal staan uiteindelijk.
Was vandaag surprise guest bij de set van The Alchemist bij de Patta kingsday party in Amsterdam. Ze klonk heel goed. Hopelijk doet ze ooit nog NL volledig aan
Dinsdag 19 januari 2027: aespa LIVE TOUR ā SYNK : COMPLƦXITY in de Ziggo Dome Amsterdam.
General presale is woensdag 6 mei om 15.00 uur.
Mijn dochter is helemaal hyped en heeft zich al aangemeld voor de speciale ledenpresale van aespa op 6 mei om 11.00 uur. Weet iemand nog andere presales?
Dinsdag 19 januari 2027: aespa LIVE TOUR ā SYNK : COMPLƦXITY in de Ziggo Dome Amsterdam.
General presale is woensdag 6 mei om 15.00 uur.
Mijn dochter is helemaal hyped en heeft zich al aangemeld voor de speciale ledenpresale van aespa op 6 mei om 11.00 uur. Weet iemand nog andere presales?
Volgens mij is er enkel die membership presale inderdaad. Komt vast wel goed met tickets als je die kunt doen, dus alvast veel plezier
Zelf al een paar keer gezien, dus ik sla deze keer over. Waarschijnlijk wel bij en zonet aangekondigd: LE SSERAFIM op 18 oktober, vermoedelijk ook Ziggo Dome.