Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Panic! at the Disco

Met een reeks iconische hits en een liveshow die even flamboyant als meeslepend is, brengt Panic! at the Disco een set vol energie, drama en pure meezingmomenten.

Festileaks Draft XVIII (10).jpg

Linkin Park - Panic! At The Disco - Paramore
Sum 41 - Nine Inch Noize - Gesaffelstein

Angine De Poitrine

@RubenJS -> @MadMandra27

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: RubenJS en InsaniTiny
Ik heb in de vrije dagen alvast 7 aankondigingen klaargezet waarvan ik verwacht dat deze niet snel gestolen zullen worden, goede voorbereiding is het halve werk!

• Pray
Waarderingen: AngieH
Nog een uur @InsaniTiny. Hopelijk vandaag meer vaart erin hoor..
'S ochtends gaat opstaan niet zo snel als je er 's nachts meerdere keren uit moet voor de baby, geef me ff 😅

De volgende naam op Tiny Fest is één groot feest midden in de nacht, als afsluiter van het tweede podium. Ik heb er zelf gestaan nadat GnR een aanfluiting bleek op Graspop, en dat was een verademing! Wat een energie!

Carpenter Brut
Aankondiging 7.jpg

@Oasiss --> @luluasas

'S ochtends gaat opstaan niet zo snel als je er 's nachts meerdere keren uit moet voor de baby, geef me ff 😅

De volgende naam op Tiny Fest is één groot feest midden in de nacht, als afsluiter van het tweede podium. Ik heb er zelf gestaan nadat GnR een aanfluiting bleek op Graspop, en dat was een verademing! Wat een energie!

Carpenter Brut
Bekijk bijlage 19484

@Oasiss --> @luluasas
neeee, had niet gedacht dat ik deze al kwijt zou zijn

• Metal!
Waarderingen: InsaniTiny
Al een aantal keer verbaasde @Yannick zich over een naam die nog steeds in het spel zit. Het kan eigenlijk niet anders dan dat hij de naam bedoelde die wij nu gaan aankondigen. Ook wij waren verbaasd en in de gloria dat ze nog steeds te boeken is. Ze wordt veelvoudig in één adem genoemd met Taylor Swift; dus beiden op ons festival voelt als een droom. We hebben het natuurlijk over:

Orgel Joke

@luluasas @Koekdoos

Users who are viewing this thread