Graspop Metal Meeting 2026

@MetalLimbo klopt het dat je alleen de huidige dag kan invullen? Opende de link van de vorige 2 dagen, maar daarmee kwam ik ook op de Marquee lijst uit.

In ieder geval de Marquee dan:

Bekijk bijlage 19117
Klopt, is steeds dezelfde link/template.
Ik voeg steeds op de derde dag nieuwe logo's toe en verberg de oudere, anders wordt het onoverzichtelijk.
Aan het einde kan ik ze wel allemaal weer toevoegen voor een totaalplaatje.

Stemmen kan echter nog steeds, maar dan gewoon even als tekst.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Welk overzicht?
Dit is het enige dat besproken wordt, dus veel overzichtelijker kan niet volgens mij. 😅😉

Bovendien ga je in een aparte topic minder engagement krijgen.
Overzicht van de andere zaken die we hier bespreken. Daar is het nu wellicht wat rustiger mee, maar dat maakt op zich niet zoveel uit voor het verzoek. Straks komen er wat mededelingen over cancels en vervangingen enzovoort, met het nodige gespeculeer. De zaken over de opbouw. Etc.

Volgens mij hoeven we ook niet te vrezen voor minder engagement in een apart topic. Het loopt hier al lekker, dus ik vermoed dat iedereen wat deze polls betreft wel mee gaat verhuizen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Timmetje
Maar hoe kan ik nu weten wanneer iemand voor het laatst heeft gevraagd wanneer de timetable komt?
We kunnen natuurlijk ook gewoon daar een apart topic van maken: het grote Waar blijft de timetable topic. 😅

Er wordt al tijden geklaagd dat het topic op z'n gat ligt, en 'we zo nooit pagina 666 gaan halen', enz.
Nu is er weer eens wat leven in de brouwerij, is het ook weer niet goed.. 💁‍♂️😉

Maar hoe kan ik nu weten wanneer iemand voor het laatst heeft gevraagd wanneer de timetable komt?
En om ook nog even inhoudelijk te reageren:
wel eens met Metallimbo dat er voor dit spel helemaal niets inhoudelijks werd besproken maar kan @gmm033 zijn standpunt ook wel begrijpen als straks de timetable komt is het wellicht niet zo handig dat alles door elkaar loopt. Geen idee hoe of we nog genoeg weken hebben op deze manier doorgaan maar zou er wel wat voor voelen om dan het spel even een weekje stil te leggen bijvoorbeeld zodat men zich kan focussen op de spoorboekjes etc.

En om ook nog even inhoudelijk te reageren:
wel eens met Metallimbo dat er voor dit spel helemaal niets inhoudelijks werd besproken maar kan @gmm033 zijn standpunt ook wel begrijpen als straks de timetable komt is het wellicht niet zo handig dat alles door elkaar loopt. Geen idee hoe of we nog genoeg weken hebben op deze manier doorgaan maar zou er wel wat voor voelen om dan het spel even een weekje stil te leggen bijvoorbeeld zodat men zich kan focussen op de spoorboekjes etc.
Klopt, maar volgens mij was dat ook al eerder zo voorgesteld, toch?

Users who are viewing this thread