Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Heb ook beide gezien, die Barn show van Byrne was inderdaad magistraal maar APC was dat net zo goed, de keren dat ik ze zag. Je kan niet echt een foute keuze maken tussen die twee, wat mij betreft. Lekker doen waar je op dat moment het meeste zin in hebt :)
apc in lotto arena was van top kwaliteit
al was ik nog meer weg van byrne, want wat die toen deed was ongezien, en sindsdien ook niet meer gezien live

maar inderdaad
die zondag kan je echt geen verkeerde keuze maken

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
apc in lotto arena was van top kwaliteit
al was ik nog meer weg van byrne, want wat die toen deed was ongezien, en sindsdien ook niet meer gezien live

maar inderdaad
die zondag kan je echt geen verkeerde keuze maken
geen verkeerde keuzes maken en dan toch spijt hebben dat je niet alles hebt kunnen zien, 😅 Dat maakt het nog duidelijker hoe sterk die dag wel is!

Niet heel erg fan van die vaste zitplaatsen op de vloer en daarnaast moet dit het meest bejaarde publiek zijn geweest bij een show waar ik was.
Zitplaatsen op de vloer bij zo'n show is echt bizar. Eens de mensen begonnen met rechtstaan zit je toch wel wat vast op een eilandje.

Ik vond het publiek rond me in vorst nog meevallen qua leeftijd. Heb er nog genoeg jonge mensen gezien.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Terug van een avondje emo/punk/hardcore in Trix met Shoreline, Ben Quad, Koyo en Arm's Length. Ik moet zeggen dat het een alleraardigste avond was en ik heb enorm genoten van alle vier de bands. Shoreline is een opkomend emopunkbandje uit Münster en lekker fanatiek en energievol. Om in de gaten te blijven houden. Ben Quad had ik mij vooral ook op verheugd omdat ik hun nieuwe album erg goed vind en ze stelden me niet teleur. Prima emo-optreden van deze qua postuur typische Amerikaanse gasten. Daarna Koyo. Ook leuk, maar de zanger was voor mij teveel bezig met het publiek laten jumpen. Als uitsmijter Arm's Length. Ook hun nieuwe album bevalt mij zeer en het optreden deed daar nog een behoorlijke stuiver bovenop. Wat een geweldige gig en wat een energie. Dat kregen ze ook wel van het volop meezingende, jumpende, stagedivende en moshpittende publiek. Grandioos!
Ik ga vanavond in de Dynamo. Ben Quad krijgt maar een half uur?

Zitplaatsen op de vloer bij zo'n show is echt bizar. Eens de mensen begonnen met rechtstaan zit je toch wel wat vast op een eilandje.

Ik vond het publiek rond me in vorst nog meevallen qua leeftijd. Heb er nog genoeg jonge mensen gezien.
Beste bleef toch Byrne die iemand terecht wees toen die kloeg over een dansende voorbuur.

Trouwens, Tool doet ook aan zittend middenplein natuurlijk.

Geniale show van David Byrne gisteren, maar totaal debiele zaalopstelling met dat zittend middenplein.

Tijdens de eerste helft van het optreden heel de tijd dat over-en-weer... Gaan we nu staan of gaan we nu zitten ?
Als iedereen dan eenmaal staat, blijkt er een beer van een vent vlak voor je te staan, wiens enorme hoofd 70% van je zicht op het podium ontneemt en waar je in normale omstandigheden nooit achter zou blijven staan, maar nu kun je geen kant uit...
En bovendien krijg je niks van de vloer van het podium te zien, waarop ook vanalles leuks leek te gebeuren...

Ik was eerst van plan om Byrne te skippen op RW en voor A Perfect Circle en Moby te gaan, maar nu ik die schitterende show in frustrerende omstandigheden heb moeten zien (enfin, voor 30%), ben ik toch weer aan het twijfelen...

Ik was eerst van plan om Byrne te skippen op RW en voor A Perfect Circle en Moby te gaan, maar nu ik die schitterende show in frustrerende omstandigheden heb moeten zien (enfin, voor 30%), ben ik toch weer aan het twijfelen...
Ik heb dus exact hetzelfde, n.a.v. mijn Ziggo show.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Als iedereen dan eenmaal staat, blijkt er een beer van een vent vlak voor je te staan, wiens enorme hoofd 70% van je zicht op het podium ontneemt en waar je in normale omstandigheden nooit achter zou blijven staan, maar nu kun je geen kant uit...
Als je plaatsen had in vak 4 rij 13, mijn excuses voor mijn maat zijn enorme hoofd 😂

Users who are viewing this thread