Pinkpop 2026

18 en 21 juni heeft ie een festival in engeland. zou in theorie ertussen kunnen ja, maar denk het niet. zou wel een perfecte sub zijn.
Alle reacties in aanmerking nemende: veel positieve reacties op Electric Callboy, die wordt het dus niet (gezien het 'hate it or love it' argument). The Prodigy heeft denk ik ook weinig tegenstanders, valt helaas helaas dus ook af. Blijven over Kensington, Bankzitters, Lewis Capaldi en Joost. Dan denk ik dat Pinkpop voor Kensington gaat. En anders Lewis, maar gezien tourschema en grootte toch niet aannemelijk.

Alle reacties in aanmerking nemende: veel positieve reacties op Electric Callboy, die wordt het dus niet (gezien het 'hate it or love it' argument). The Prodigy heeft denk ik ook weinig tegenstanders, valt helaas helaas dus ook af. Blijven over Kensington, Bankzitters, Lewis Capaldi en Joost. Dan denk ik dat Pinkpop voor Kensington gaat. En anders Lewis, maar gezien tourschema en grootte toch niet aannemelijk.

Of... wilde gok... een naam die nog niet genoemd is? 🤩

Blijven over Kensington, Bankzitters, Lewis Capaldi en Joost. Dan denk ik dat Pinkpop voor Kensington gaat. En anders Lewis, maar gezien tourschema en grootte toch niet aannemelijk.
Dit is toch het meest trieste rijtje namen ooit? Alleen Capaldi komt in de buurt van Sub. Bankzitters neem ik niet eens serieus. Dat die naam in 1 zin met pinkpop wordt genoemd is toch rond uit lachwekkend. Ongeacht de uitverkochte ziggo domes. Als Pinkpop al een podium gaat geven aan youtubers dan is het is ver klaar met het festival.

Ik ga nog altijd uit van Electric Callboy.
En daarnaast wie zegt dat die bron klopt?

Zou Jet van der Steen een goeie naam zijn voor stage 4 of wellicht vroeg in de tent? Wordt nu redelijk best wel gehyped op 3fm, laatst haar debuut op noorderslag gemaakt en gaat op clubtour dit voorjaar.

Kensington.... Tjaaa hoop het echt niet. Heb ze deze maand bij Vrienden van Amstel gezien (niet mijn keus maar bedrijfsuitje🤣). Maar poeh wat trek ik die gasten slecht. Dan electric callboy graag.

Maar wat anders missen we geen elektronische act nog? In de zon met een pilsje en bijv een Paul Kalkbrenner oid is ook best een optie toch? Bedoel we hebben genoeg dj's gehad zoals lost frequensies, purple disco machine, avicci etc.
Underworld ?

• Leuk
Waarderingen: AlexD en brutus257
Kings of Leon wel

Of misschien toch de staat? Nederlands, misschien als te klein beschouwd voor sub?? En die leak van ai.

Users who are viewing this thread