Pinkpop 2026

Ik gooi hem er toch maar weer even in: The Prodigy
Qua planning past het, en het fluit deuntje in het teaser filmpje voor de eerste drop zit mij nog steeds niet lekker.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Maria en jeff250381
Ik vind Joost en Kensington ook zo verschrikkelijk nog niet eigenlijk. Er staan / hebben mindere acts gestaan (voor mij persoonlijk).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik vind Joost en Kensington ook zo verschrikkelijk nog niet eigenlijk. Er staan / hebben mindere acts gestaan (voor mij persoonlijk).
Ja maar niet als noord afsluiter/sub op hoofdpodium. Dat Kensington nog steeds een grote kanshebber is begrijp ik maar lijkt mij compleet geschift om die voor The Cure te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ja maar niet als noord afsluiter/sub op hoofdpodium. Dat Kensington nog steeds een grote kanshebber is begrijp ik maar lijkt mij compleet geschift om die voor The Cure te zetten.
Nee, eens. Maar zelfs op die plek hebben artiesten gestaan die ik minder vond (of staan er nu: di-rect).

Joost heeft net 2 knallers van albums gepompt; beetje meme pop wel, maar smaak ik wel!
Unity vind ik wel tof, kleinkunst moet ik echt nog aan wennen. Aantal nummers wel ok maar aantal vind ik echt 10x niks (zoals dat nummer met horse girl)

Kensington met de nieuwe zanger vind ik nog niet zo slechte zet en mag je voor mij ook best rond/na het avondeten op een spot zetten. Vind ze i.t.t de vorige zanger een stukje professioneler geworden in hun sound en uitstraling. Nieuwe album zitten best paar lekkere nrs, ook eindelijks eens met een wat ander randje dan standaard stadiongalm.

Zou ze zeker een kans geven en de bevoordeelbril van toen afzetten. ziggo dome show vorig jaar van ze had me aangenaam verrast en was hun beste show van de 8x dat ik ze gezien heb.

Kensington met de nieuwe zanger vind ik nog niet zo slechte zet en mag je voor mij ook best rond/na het avondeten op een spot zetten. Vind ze i.t.t de vorige zanger een stukje professioneler geworden in hun sound en uitstraling. Nieuwe album zitten best paar lekkere nrs, ook eindelijks eens met een wat ander randje dan standaard stadiongalm.

Zou ze zeker een kans geven en de bevoordeelbril van toen afzetten. ziggo dome show vorig jaar van ze had me aangenaam verrast en was hun beste show van de 8x dat ik ze gezien heb.
Met de nieuwe zanger zijn ze in mijn ogen verre van sub. De show van Kensington van pinkpop 2015 is voor mij Sub waardig. Maar hopelijk is het Electric Callboy. 2 Nederlandse subs is echt te veel van het goede en in mijn ogen 2 namen te veel 😅

Ik zou Electric callboy prima sub vinden, maar dan hebben ze over het algemeen wel wat minder grote SUB's dan de laatste jaren.
Wat mij betreft prima aangzien de headliners me wel een stuk beter bevallen!

Users who are viewing this thread