Lowlands 2026

zien jullie ze tyler en new wave 2 verschillende dagen laten headlinen, aangezien dat toch wel 2 hiphop acts zijn?
Ik verwacht het niet, en vind ook eerlijk gezegd dat zo'n New Wave wel welkom is, maar niet als headliner.

Tyler, the creator, rockband?, Nederlandse act/dance act?

Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op gaan

Ik ben persoonlijk dus heel erg benieuwd of The Opposites een sub gaan zijn... Zou toch zonde zijn om hun comeback te moeten missen op LL. Misschien een volgende drop? Er bestond natuurlijk geen zekerheid of ze die show in Den Haag meteen uit zouden verkopen.

Ik ben persoonlijk dus heel erg benieuwd of The Opposites een sub gaan zijn... Zou toch zonde zijn om hun comeback te moeten missen op LL. Misschien een volgende drop? Er bestond natuurlijk geen zekerheid of ze die show in Den Haag meteen uit zouden verkopen.
Dat is dan wel de combeback van de comeback aan het worden. Nee gewoon nog even wachten. De Jeugd is weer eens aan de beurt waarschijnlijk :D.

Mij lijken New Wave - Tyler - Lorde de headliners ja. Met Turnstile, Sombr en Kneecap als subs.
Dat zou echt de schamelste lineup in jaren zijn, aan de bovenkant. 1 échte headliner, 1 besmette Nederlandse reünie, 1 recente rising star met anderhalve hit, 1 'politiek relevante' act en 1 toffe naam die de Bravo kan afsluiten. En 1 band die een populaire afslag heeft genomen met een succesvol album (dat ik zeker kan waarderen). Ik hoop slechts op een enorm sterke midcard, zoals vorig jaar...

Mij lijken New Wave - Tyler - Lorde de headliners ja. Met Turnstile, Sombr en Kneecap als subs.
Ik zie sombr veel voorbijkomen, maar is dat echt een subheadliner? Uberhaupt wil lowlands een artiest hebben die muziek eruit gooit alsof het fastfood is (
)

Dat zou echt de schamelste lineup in jaren zijn, aan de bovenkant. 1 échte headliner, 1 besmette Nederlandse reünie, 1 recente rising star met anderhalve hit, 1 'politiek relevante' act en 1 toffe naam die de Bravo kan afsluiten. En 1 band die een populaire afslag heeft genomen met een succesvol album (dat ik zeker kan waarderen). Ik hoop slechts op een enorm sterke midcard, zoals vorig jaar...
ik ben benieuwd wie de headliner is en wie de rising star, beide lorde en tyler zijn al ruimt 10 jaar gigantisch relevant?

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Archie
Tja, als de mid- en undercard dan namen als Dijon, Geese, Dove Ellis, Clipse, Wunderhorse, Maruja en Wunderhorse bevat trekt dat veel recht toch. Ze kunnen ook afkomen met Parcels als sub, da's ook een Ziggo naam.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Tja, als de mid- en undercard dan namen als Dijon, Geese, Dove Ellis, Clipse, Wunderhorse, Maruja en Wunderhorse bevat trekt dat veel recht toch. Ze kunnen ook afkomen met Parcels als sub, da's ook een Ziggo naam.
Mwa. Dijon, Geese en Clipse zijn leuk natuurlijk, maar er mist voor mij dan nog een beetje dat gewicht die net-niet-headliners als Fontaines DC, Raye, Vampire Weekend, London Grammar en FKA Twigs vorig jaar wél hadden.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Mwa. Dijon, Geese en Clipse zijn leuk natuurlijk, maar er mist voor mij dan nog een beetje dat gewicht die net-niet-headliners als Fontaines DC, Raye, Vampire Weekend, London Grammar en FKA Twigs vorig jaar wél hadden.
Voor het gros vd Lowlands-bezoekers is Kneecap (AFAS) en Parcels (Ziggo) al halve headliners.

Die laag ja, was vorig jaar best geniaal. Nauwelijks te evenaren met wat er nu tourt of al op DTRH staat (wordt steeds meer een irritante luis in de pels van LL... ;) )

• Leuk
Waarderingen: mattman
Voor het gros vd Lowlands-bezoekers is Kneecap (AFAS) en Parcels (Ziggo) al halve headliners.
Ja, vast wel. Spreek ook voor mezelf hoor. Parcels vorig jaar in Vorst gezien en dat viel enorm tegen. Kneecap vind ik muzikaal maar mwa (ook grappig dat die op RW straks als tweede van de dag op de main gaan staan).

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik lees hier toch ook vaak dat mensen dan zeggen: Lowlands is helemaal niet voor de headliners maar toch wordt er ontzettend op afgegeven (voordat ze uberhaupt bekend zijn), nu snap ik de voorpret en doe ik zelf graag mee aan het voorspellen of ideeën opgooien om er straks achter te komen dat alle subs en kleine acts op de kleine stages me meer interesseren. Zijn de headliners echt zo belangrijk voor Lowlands? Ik was bijvoorbeeld ontzettend blij met Billie Eilish als headliner maar stond toen lekker bij Clipping. wat een ongekend hoogtepunt was dat weekend.

Users who are viewing this thread