Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

Gewoon dat je 't even weet ;)

Ik ken zoals altijd weer geen reet bij Grauzone, momenteel volop aan het inluisteren. Momenteel geluisterd of al bekend met: Twin Tribes, Helena Hauff, Lydia Lunch's Big Sexy Noise (is dit eigenlijk de moeite waard?), Kontravoid, Vals Alarm, The Discussion, Desinteresse, Ditz, Die Spitz, Home Front, Grote Geelstaart en The Hacker. Ik ga nog zoveel mogelijk proberen te checken maar zoals je ziet heb ik nog flink wat te gaan.

Iemand nog wat dingen die ik echt niet mag missen?

Edit: Pixel Grip wordt ook wel een zekerheidje denk ik.
Geen verkeerd begin!

Penelone Trappes
Özgur Baba
Tomo Katsurada & Johnny Nash
Nürnberg
Avishag C Rodrigues
Pôt-pot
Reka
Oh Non
Sad Madona
The Serfs

Sterkte.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: residentalien en Fluxion
Oke dan. De nieuwe namen voor Sniester:

Coilguns, Iguana Death Cult, Maquina, Gespuys, Waterschade , The OBGM’s, Bucket, Shitkid, Fomies, Mudrat, Black Leather Jacket, Ronker, Search Results, OK.KO, Bureau de Change.
Toch maar tickets kopen dan want de camping is al een tijdje gereserveerd :)
Tot hoe laat is er trouwens OV? Taxi van centrum Den Haag naar camping 's nacht wordt wel heel duur.

Laatst bewerkt:
Tot hoe laat is er trouwens OV? Taxi van centrum Den Haag naar camping 's nacht wordt wel heel duur.
Nou tickets had ik al (de laatste keer dat ik ze als early bird gekocht heb trouwens). En een hotel in het centrum geboekt. Tot hoe laat OV weet ik niet, maar dat zal in het weekend toch wel gaan?

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Nou tickets had ik al (de laatste keer dat ik ze als early bird gekocht heb trouwens). En een hotel in het centrum geboekt. Tot hoe laat OV weet ik niet, maar dat zal in het weekend toch wel gaan?
Vorige jaren in tent op de camping, nu in een horstje. Early bird waren we nu eigenlijk van plan maar met de evolutie van de line-up zal dat ook niet waar zijn.
OV-uren zoek ik nog wel uit dan, fiets is géén optie na wat 🍻🍻🍻🍻🍻

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Je moet even kijken waar je vandaan komt, maar Den Haag Centraal is al de hele week drama en het houdt nog even aan, ook tijdens Grauzone.

• Leuk
Je moet even kijken waar je vandaan komt, maar Den Haag Centraal is al de hele week drama en het houdt nog even aan, ook tijdens Grauzone.
online staat ergens iets van HTM-nachtbus op vrijdag en zaterdag van centrum Den Haag richting camping Duinhorst (N2), klopt dit?
(taxi rit enkel was vorig jaar al 40-45€)

Laatst bewerkt:
online staat ergens iets van HTM-nachtbus op vrijdag en zaterdag van centrum Den Haag richting camping Duinhorst (N2), klopt dit?
Klopt volgens mij niet. Die N2 gaat weliswaar naar Wassenaar en passeert ergens wel camping Duinhorst, maar de dichtstbijzijnde bushalte waar die bus daadwerkelijk stopt is op ruim een uur lopen van de camping.

In Nederland gebruiken wij voor ov reisinformatie de app 9292, die ook goed te bereiken is via de website 9292.nl.
Als ik daar een reis plan op vrijdagavond van de Grote Markt in Den Haag naar camping Duinhorst in Wassenaar dan geeft hij bij mij als laatste reismogelijkheid de tram van 23:51 en dan overstappen op de bus naar bushalte Wittenburgerweg, wat een kwartiertje lopen is van camping Duinhorst.
Ook op de website van Duinhorst zelf zie ik ze alleen iets zeggen over die bushalte en inderdaad bus 44 vanaf Den Haag en niets over een eventuele mogelijkheid met de nachtbus, helaas.

Wellicht tegen die tijd zelf nog even kijken, maar ik denk dat het beste advies wat je kunt krijgen is toch een biertje minder drinken en op de fiets stappen. Dan ben je met een goeie 20 minuten vanaf de Grote Markt bij de camping. En laat het anders een half uurtje zijn, als het niet meer zo vlot wil met een sloot bier op. Alsnog by far de meest flexibele én goedkoopste manier van reizen.

• Geweldig
Ziet er naar uit dat je nog wel een heel stuk moet lopen, maar volgens mij klopt dat wel. Gek dat 9292 dat niet laat zien, maar de HTM wel.

Ziet er naar uit dat je nog wel een heel stuk moet lopen, maar volgens mij klopt dat wel. Gek dat 9292 dat niet laat zien, maar de HTM wel.
9292 toont die nachtbus wel, maar omdat de dichtstbijzijnde halte een dik uur lopen is, geven ze dat niet als realistische optie. Ik zie zelfs dat vanaf de Grote Markt naar de camping lopen letterlijk even ver is als vanaf de dichtstbijzijnde bushalte. Dus heeft helemaal geen zin om die te pakken.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en wenteldave
Bedankt voor alle zoekwerk en tips, dan wordt het terug taxi delen want mijn compagnon een biertje minder en fietsen, daar vrees ik voor :ROFLMAO:
Overdag de bus en 's nachts de taxi maar misschien zijn er op wandelafstand taxi's die minder profiteren dan die op de Grote Markt.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Bridge nog met de eerste namen voor hun gratis over dag festival. Gratis therapy?! en een hoop andere leuke dingen
🎸
Op vrijdag 29 en zaterdag 30 mei bezoek je tijdens BRIDGE Guitar Festival Eindhoven het vrij toegankelijke stadsfestival BRIDGE Around Town! Op verschillende locaties in de stad geniet je van livemuziek: van rauwe country en warme jazz tot hardrock en blues en van scheurende gitaren tot serene melodieën. Voor iedere muziekliefhebber wat wils!
🎶

Zit je er klaar voor? Dit zijn de eerste namen voor BRIDGE Around Town
👇

Therapy? // Joanne Shaw Taylor // Jax Hollow // Gitkin // The Buttshakers // De Nachtwacht // The Hickey Underworld // Grey DeLisle & The Blue Ribbon Boys // Hell Valley High // Alison's Fall // The Sha-La-Lee's // Iago Banet // SonicWhip // Luke Christoffel & The Golden Tears // Mood Bored

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave
1000057359.jpg

Hele rits nieuwe namen voor Revolution Calling. Zelf erg blij met de toevoeging van Sunami, The Chisel en The S.E.T. Komen nog meer namen bij. De pre-party op Vrijdag is inmiddels al bijna een volledige dag met 3 podia ipv 1 vorig jaar.

Bekijk bijlage 18512

Hele rits nieuwe namen voor Revolution Calling. Zelf erg blij met de toevoeging van Sunami, The Chisel en The S.E.T. Komen nog meer namen bij. De pre-party op Vrijdag is inmiddels al bijna een volledige dag met 3 podia ipv 1 vorig jaar.
Ben benieuwd of The S.E.T tegen die tijd een dramaloze gitarist heeft gevonden.

Line up is heerlijk, maar twijfel of ik vrij ga hebben tegen die tijd. Wellicht tegen die tijd nog een ticket scoren via ticketswap.

Users who are viewing this thread