Werchter Parklife 2026

Ze opende een winkel die potten choco ging verkopen en uiteindelijk gaan we met confituur naar huis. Teleurstelling is logisch.
Niet helemaal. Je gaat naar huis met chocolade waarvoor je zelf een uur in de rij zou gaan staan, je krijgt er gratis nog een goede reep bij en zelfs nog gratis confituur en wat goedkopere chocolade ;)

Enfin, snap dat teleurstelling best. Affiche wordt er iig niet slechter op.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Niet helemaal. Je gaat naar huis met chocolade waarvoor je zelf een uur in de rij zou gaan staan, je krijgt er gratis nog een goede reep bij en zelfs nog gratis confituur en wat goedkopere chocolade ;)

Enfin, snap dat teleurstelling best. Affiche wordt er iig niet slechter op.
Maar niet als je allergisch bent aan confituur ;)

Soit. Op deze maandagmorgen voel ik me droog genaaid in m'n holleke.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Als je bij je aankondiging verkondigd dat je het programma verder zal aanvullen met bands die in hetzelfde genre liggen en je komt dan buiten Papa Roach met deze tristesse af...
Dan is nog steeds de enige fout zwangere guy
De rest ligt in het het rock straatje of is mee genomen door lp zelf

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dan hier nogmaals: had niet beloofd dat je het de rockers van de zeroes naar de zin zou maken als je vooraf al wist dat je die belofte niet kon waarmaken.

Dit heeft verder niks met open-minded te maken. Live Nation heeft dit jaar sowieso een handje van misleiding. Eerst de meeste vlekken op de Graspop-poster invullen door bands die al zichtbaar waren op een lagere plek en nu een hiphop- en electrofeest van Parklife maken, terwijl het alt-rock zou zijn.
Dat van dat blurren. Laat het gewoon. Graspop heeft hun eigen team. Live Nation festival inderdaad, maar die zaken gebeuren in Dessel. Ze gaan dat blurren niet meer doen.

Ik was nog aan het twijfelen hoe het was aangekondigd. Maar staat inderdaad dat line up zich zou bewegen op het vlak van rock en alternatieve rock. Dus snap de kritiek wel.

Vermoedelijk dus dingen anders gelopen en volle focus op Graspop qua bepaalde namen. Wat je ze ook niet kwalijk kan nemen?

• Leuk
Waarderingen: saurus
Je hoort toch wel het verschil mag ik hopen.
Absoluut, maar stellen dat 'hiphop altijd een burg te ver is' en dan fan van Linkin Park zijn snap ik echt geen reet van, aangezien Linkin Park vol zit met raps. Het is geen Queens of the Stone Age of Rammstein ofzo?

Zoals ik al eerder zei, bijzondere marketing en positionering wat uiteindelijk geen reet uitmaakt omdat Linkin Park gewoon een mega ticketkanon is.

Ik vind het wel fijn. Ik hoop dat nichtje, die dit concert als verjaardagscadeau krijgt, ook pas vanaf Papa Roach naar binnen wilt. Dan kunnen we
zondagmiddag op gemak naar Werchter, op parking wat eten en dan net voor Papa Roach naar binnen. Scheelt weer een vermogen aan eten en drinken uitgeven. Kaart is gekocht voor alleen Linkin Park. Eigenlijk wel blij dat de rest van de dag niet gevuld is met allemaal (voor mij) bands die ik niet heel boeiend vind maar wel zou checken omdat je nou eenmaal een kaart hebt (geld ook al voor Papa Roach maar die sluit mooi aan op LP).

Net Phantogram wat ingeluisterd, dat kan ik nog pruimen. Ook niet het genre dat ze beloofd hadden, maar nog een goeie opener met een biertje in het zonnetje. ATC was 2 jaar geleden op de slope wel fijn, dus das nu ook mooi meegenomen.

ZG + Clipse is gewoon zwaar kut. Had daar All time low, P.O.D, Rise Against of eender wat er tourt gezet en het had al veel beter aangesloten. Ik denk dat het gezellig druk zal worden in de aperobar tussen 16u - 19u. en nu stop ik met zagen :p

Users who are viewing this thread