Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maruja zal ook wel een zekerheid zijn als ze hun geannuleerde concert willen goed maken. Voor de rest hoop ik ook wel op Wet Leg, dat lijkt me ook wel een quasi zekerheid te zijn eigenlijk.
Wat voor positie zouden die innemen, Wet Leg en Amyl & The Sniffers? Naar mijn gevoel beide op de Beaches-spot (vierde laatst main), maar kan zomaar nog een trede hoger zijn.
Wat voor positie zouden die innemen, Wet Leg en Amyl & The Sniffers? Naar mijn gevoel beide op de Beaches-spot (vierde laatst main), maar kan zomaar nog een trede hoger zijn.
Het enige dat het artikel aanhaalt is dat er geruchten zijn van een tour. Die zijn er, maar het gaat om een zalentour in april. Over een tour op festivals in augustus zijn er voorlopig geen geruchten.
Voor de rest worden er in het artikel namen getipt omdat ze dit jaar iets uitbrengen. Nogal vergezocht om ze onmiddellijk tot mogelijke headliner van R&L te bombarderen.
Het enige dat het artikel aanhaalt is dat er geruchten zijn van een tour. Die zijn er, maar het gaat om een zalentour in april. Over een tour op festivals in augustus zijn er voorlopig geen geruchten.
Voor de rest worden er in het artikel namen getipt omdat ze dit jaar iets uitbrengen. Nogal vergezocht om ze onmiddellijk tot mogelijke headliner van R&L te bombarderen.
Het artikel gaat duidelijk over 'geruchten'. En er zullen acts zijn die meer waarschijnlijk zijn dan anderen. Haar zaaltournee is al geleakt dus ze heeft dan al een productie die ze evt kan overbrengen naar festivals die hun line-up nog niet aangekondigd hebben. Kans op haar is klein maar ik sluit het niet volledig uit.