Pukkelpop 2026

Op Facebook en Instagram hebben ze hun profielfoto veranderd naar de zwarte variant. Nieuwe logo komt er dus waarschijnlijk binnenkort aan, samen met de wishlist!
Kunnen we nu dat gebeurt is volgende week al de eerste tekenen van leven (nieuw logo & wishlist) verwachten of zal dat weer voor de week erop zijn zoals vorig jaar begin december, Wat verwachten/denken jullie?

Bekend gemaakt in april 2008 😅
Ik kan maar één bericht op een forum vinden dat dit bevestigt. Blijkbaar gingen de kaartjes pas in mei van dat jaar in de verkoop?

Het lijkt allemaal erg laat, maar misschien was dat toen ook zo? Herinner je je nog dat het hoofdpodium aanvoelde als een Metallica-concert? Veel mensen met hun merchandise stonden de hele dag te wachten tot ze opkwamen.

Fijn dat mijn bericht toch een glimlach op je gezicht heeft getoverd!

Ik kan maar één bericht op een forum vinden dat dit bevestigt. Blijkbaar gingen de kaartjes pas in mei van dat jaar in de verkoop?

Het lijkt allemaal erg laat, maar misschien was dat toen ook zo? Herinner je je nog dat het hoofdpodium aanvoelde als een Metallica-concert? Veel mensen met hun merchandise stonden de hele dag te wachten tot ze opkwamen.

Fijn dat mijn bericht toch een glimlach op je gezicht heeft getoverd!
Heb eens in men mailboxen tussen de oude persberichten aan het neuzen geweest. Was 8 april 2008.

Had wel een enorme impact op het programma. Want zeer magere affiche die dag omdat er duidelijk wat centjes naar Metallica gegaan waren, WT speelde er vlak voor. Als ik het goed heb stond toen nog een relatief klein Volbeat op een zijpodia bv.

• Leuk
Waarderingen: Semprini
Heb eens in men mailboxen tussen de oude persberichten aan het neuzen geweest. Was 8 april 2008.

Had wel een enorme impact op het programma. Want zeer magere affiche die dag omdat er duidelijk wat centjes naar Metallica gegaan waren, WT speelde er vlak voor. Als ik het goed heb stond toen nog een relatief klein Volbeat op een zijpodia bv.
Ik herinner me ook nog Placebo. Of ik ben verkeerd.

2008 was pas mijn tweede Pukkelpop, maar ik weet nog dat ik destijds vond dat de rest van de line-up eronder leed.

Maar nu ik erop terugkijk, waren er dat jaar veel geweldige bands en dj's.

Ik herinner me nog dat ik genoot van sets van Ian Brown, The Pigeon Detectives, Holy Fuck, Tokyo Police Club, MGMT en Pete and the Pirates.

Dancemuziek is echt mijn ding en er waren dat jaar zoveel geweldige acts.

Het hele weekend was bomvol, maar zelfs op zaterdag, toen Metallica speelde, hadden ze Boys Noize, Diplo, Miss Kitten and The Hacker, DJ Hype, Deadmau5, Chase and Status, Caribou en Ricardo Villalobos.

Als ze alle elektronische acts van dat jaar gewoon zouden pakken en die volgende zomer op de affiche zouden zetten, zou ik meer dan tevreden zijn! Het is makkelijk om met een roze bril terug te kijken op line-ups uit het verleden, maar veel van die acts waren op weg naar succes, dus een vergelijking met nu is niet helemaal eerlijk.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Heb op basis van Metallica 2008 en Maiden 2010 nog eens line ups van 2008-2010 erbij genomen.
Daar stond toch heel wat op dat later enorme stappen heeft gezet. En we er helaas ook niet meer gezien hebben. Bv Beach House dat de club afsloot.

• Leuk
Waarderingen: Semprini
Heb op basis van Metallica 2008 en Maiden 2010 nog eens line ups van 2008-2010 erbij genomen.
Daar stond toch heel wat op dat later enorme stappen heeft gezet. En we er helaas ook niet meer gezien hebben. Bv Beach House dat de club afsloot.
Beach House mag van mij zo doorkomen, fantastische band.

Users who are viewing this thread