Rock Werchter 2026

Ik hoop naast A perfect circle toch ook echt op Ghost . Al staan die ook op pope/pole-position voor Graspop -donderdag als ze er een tour uitrollen.
Maar daar kunnen nog anderen neerdalen die nog een tour bekend zouden gaan maken. En dan is Ghost de band die ook goed op Werchter past.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: jules1994 en jova
Ik hoop naast A perfect circle toch ook echt op Ghost . Al staan die ook op pope/pole-position voor Graspop -donderdag als ze er een tour uitrollen.
Maar daar kunnen nog anderen neerdalen die nog een tour bekend zouden gaan maken. En dan is Ghost de band die ook goed op Werchter past.
Ik zie eigenlijk geen enkele echte hardere band op Werchter staan dit jaar.

Mijn dochter luistert heel veel pop. en in de auto onderweg naar school ik dus ook😄
Met Sabrina heb ik echt niets.
Geef mij dan maar chappel, Olivia, Taylor, ...

Ze vindt trouwens het laatste album van Sabrina niet goed. 2 of 3 goeie nummers en dat is het.
En 1 van die nummers is een precies abba.
Maar abba is top natuurlijk

Moest ze er staan, dan pak ik een stukje mee. Is het niet goed, dan ga ik naar het kippenkraam😍

En voor we vervallen in de discussie wat een ander goed of slecht moet vinden

des goûts et des couleurs, on ne discute pas​

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j
Eerst in het Pinkpop topic nu hier, jullie willen ons Nederlanders wegjagen he?
Go Away GIF by Originals

🤪🤪

Pommelien Thijs was een voltreffer. Dat kunnen we toch niet zeggen van Olivia Rodrigo? Voor mij de zwakste afsluiter die ik ooit gezien heb.
Vond Rodrigo wel gewoon een dikke show hoor. Heel hard van genoten.

En ook gewoon een van de snelst uitverkopende RW dagen ooit.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
En 1 van de leegste weides die ik heb mogen aanschouwen.
Ik vond het een zeer routineuze show, zonde. Dat had ik bij Dua Lipa totaal niet.

Maar meningen mogen verschillen.
Tuurlijk, ik was ook bijna naar huis ondanks dat dit de headliner was waar ik het meest naar uitkeek. De regen die toen neerviel was next level. Kroop ook echt in mijn kleren.

Vond het trouwens ook wel routineus hoor, wat Amerikaans zegt. Maar dat hebben veel meer RW headliners. Voor de rest zelf heel erg genoten.

En 1 van de leegste weides die ik heb mogen aanschouwen.
Ik vond het een zeer routineuze show, zonde. Dat had ik bij Dua Lipa totaal niet.

Maar meningen mogen verschillen.
De combi's waren dan ook voor 80% al naar huis ...
Dramatisch eenzijdig programma in combo met hele voormiddag regen heeft onze groep ook doen besluiten om in de vooravond al richting huis te trekken.
En de parking van de Hive resort was dan echt al zeer leeg ...

• Leuk
Waarderingen: phil
De combi's waren dan ook voor 80% al naar huis ...
Dramatisch eenzijdig programma in combo met hele voormiddag regen heeft onze groep ook doen besluiten om in de vooravond al richting huis te trekken.

Dit. Was toch niet echt aan Rodrigo te wijten. Weer was drama, en het Main programma hielp niet mee.

Users who are viewing this thread