Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop naast A perfect circle toch ook echt op Ghost . Al staan die ook op pope/pole-position voor Graspop -donderdag als ze er een tour uitrollen.
Maar daar kunnen nog anderen neerdalen die nog een tour bekend zouden gaan maken. En dan is Ghost de band die ook goed op Werchter past.
Ik hoop naast A perfect circle toch ook echt op Ghost . Al staan die ook op pope/pole-position voor Graspop -donderdag als ze er een tour uitrollen.
Maar daar kunnen nog anderen neerdalen die nog een tour bekend zouden gaan maken. En dan is Ghost de band die ook goed op Werchter past.
Die hebben toch een ander DNA? Beide artiestes gebruiken rock invloeden in hun shows.
Je zou Sabrina nog het best kunnen vergelijken met Dua dan alleen had zij toch een pak meer adelbrieven en hitnoteringen gehad voor ze Werchter afsloot?
Mijn dochter luistert heel veel pop. en in de auto onderweg naar school ik dus ook
Met Sabrina heb ik echt niets.
Geef mij dan maar chappel, Olivia, Taylor, ...
Ze vindt trouwens het laatste album van Sabrina niet goed. 2 of 3 goeie nummers en dat is het.
En 1 van die nummers is een precies abba.
Maar abba is top natuurlijk
Moest ze er staan, dan pak ik een stukje mee. Is het niet goed, dan ga ik naar het kippenkraam
En voor we vervallen in de discussie wat een ander goed of slecht moet vinden
Voor de Nederlanders onder ons, @c7! zijn vette tekst hierboven is wat hij dan bestelt in het kippenkraam in het Frans (weet dat jullie niet allemaal goed die taal begrijpen )
Voor de Nederlanders onder ons, @c7! zijn vette tekst hierboven is wat hij dan bestelt in het kippenkraam in het Frans (weet dat jullie niet allemaal goed die taal begrijpen )
Tuurlijk, ik was ook bijna naar huis ondanks dat dit de headliner was waar ik het meest naar uitkeek. De regen die toen neerviel was next level. Kroop ook echt in mijn kleren.
Vond het trouwens ook wel routineus hoor, wat Amerikaans zegt. Maar dat hebben veel meer RW headliners. Voor de rest zelf heel erg genoten.
De combi's waren dan ook voor 80% al naar huis ...
Dramatisch eenzijdig programma in combo met hele voormiddag regen heeft onze groep ook doen besluiten om in de vooravond al richting huis te trekken.
En de parking van de Hive resort was dan echt al zeer leeg ...
De combi's waren dan ook voor 80% al naar huis ...
Dramatisch eenzijdig programma in combo met hele voormiddag regen heeft onze groep ook doen besluiten om in de vooravond al richting huis te trekken.