Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helaas enkel om te oefenen in de AED studios in Lint voor zijn toekomstige Europese tour volgens hln.be. Geen bevestiging van Lint en geen pottekijkers uitgenodigd.
Als vrijdag Foo Fighters hun aankondiging doen dan is dat wellicht voor een ganse reeks festivals net als Olivia Rodrigo toen. Benieuwd of RW er dan bij is of niet.
Ja ik ben sinds 2013 maar 3 x niet geweest (buiten de coronajaren) en ik heb ze maar 1 keer gezien. Toen vond ik het erg vermakelijk. Op de Main voor Goose als ik het me goed herinner. Was tof!
If the Foo Fighters make their announcement on Friday, it might be for a whole series of festivals, just like Olivia Rodrigo did back then. I wonder if RW will be there or not.
Dat zal dan ook wel de NOS act zijn zie met de namen die ze gedropt hebben tot nu toe geen Foo Fighters komen en het is soms meer de verwachting dat ze alleen stadions/ losse concerten gaan aandoen