Graspop Metal Meeting 2026

Het zal door de zeldzaamheid komen dat er hier zo'n hype is. Vind het persoonlijk maar een 13 in het dozijn bandje. No offence
Ik heb hetzelfde gevoel daarbij, niks tegen die band, maar, tenzij ik ergens iets gemist heb, zijn die toch ook niet zo groot / speciaal

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
volgens mij past rush gewoon op graspop, maar het zal geen volle weide zijn
Ligt denk ik aan de exclusiviteit van de boeking
Als ze op Bospop bijvoorbeeld ook geplaatst worden, dan word t geen volle weide. Als ze nergens anders in Benelux staan omdat ze weinig shows willen doen in de tour, wat ik met de leeftijd best snap, dan staat het vol, gezien het toch een band is die sinds 2015 niet meer heeft getourd, en 2013 sinds de laatste keer in EU zelfs.

Ligt denk ik aan de exclusiviteit van de boeking
Als ze op Bospop bijvoorbeeld ook geplaatst worden, dan word t geen volle weide. Als ze nergens anders in Benelux staan omdat ze weinig shows willen doen in de tour, wat ik met de leeftijd best snap, dan staat het vol, gezien het toch een band is die sinds 2015 niet meer heeft getourd, en 2013 sinds de laatste keer in EU zelfs.
zelfs tool had geen volle weide, het is gewoon geen muziek die erg toegankelijk is voor het grote publiek.

Bearstone (HR) (2-5 Juli)

𝘜𝘕𝘊𝘓𝘌 𝘈𝘊𝘐𝘋 & 𝘛𝘏𝘌 𝘋𝘌𝘈𝘋𝘉𝘌𝘈𝘛𝘚 (y) - 𝘌𝘓𝘋𝘌𝘙 🤘 - 𝘔𝘠 𝘚𝘓𝘌𝘌𝘗𝘐𝘕𝘎 𝘒𝘈𝘙𝘔𝘈 ❤️ - 𝘗𝘓𝘈𝘕𝘌𝘛 𝘖𝘍 𝘡𝘌𝘜𝘚 - 𝘛𝘙𝘈𝘝𝘖 - 𝘞𝘠𝘈𝘛𝘛 𝘌. - 𝘜𝘕𝘎𝘙𝘈𝘝𝘌𝘕 - 𝘚𝘈𝘐𝘕𝘛 𝘒𝘈𝘙𝘓𝘖𝘍𝘍 - Ž𝘌𝘕 - 𝘖𝘛𝘙𝘖𝘝𝘕𝘈 𝘒𝘙𝘐𝘚𝘛𝘐𝘕𝘈 - 𝘋𝘙𝘖𝘕𝘌 𝘏𝘜𝘕𝘛𝘌𝘙 - 𝘎𝘖𝘋𝘡𝘐𝘓𝘓𝘈 𝘞𝘈𝘚 𝘛𝘖𝘖 𝘋𝘙𝘜𝘕𝘒 𝘛𝘖 𝘋𝘌𝘚𝘛𝘙𝘖𝘠 𝘛𝘖𝘒𝘠𝘖 - 𝘏𝘙𝘔Ü𝘓𝘑𝘈 - 𝘚𝘜𝘕𝘛𝘈𝘕 𝘊𝘓𝘜𝘉 - 𝘓𝘐𝘕𝘐𝘑𝘈 109

560013470_813670801427187_7143720420781657650_n.jpg
-

Architects was sowieso al aangekondigd voor een hoop juni festivals zoals Rock am ring, Rock Im Park, Novarock etc.
Dus die zijn zeker in de buurt.

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread