Graspop Metal Meeting 2026

Werchter Parklife zou ook nog kunnen, aangezien die zich zouden focussen op 00's rockbands.

Maar verwacht/hoop toch gewoon Graspop, is voor mijn gevoel toch al jaren één van de meest gewilde namen voor de non-headliner posities.
Zou dat zelf erg zonde vinden. BB is een redelijk exclusieve band en zou dan toch meer in de schaduw van Linkin Park staan vrees ik. Graspop zou de beste plek voor ze zijn, maar Werchter zou ook nog wel kunnen. Parklife heeft opzich zijn grote extra naam al denk ik met Papa Roach. Verwacht daar niet veel bijzonders meer bij.

Denk dat Breaking Benjamin op Graspop de mooiste plek krijgt. Op Werchter worden die ergens vroeg op de dag weggemoffeld.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Laten we het hopen! Worden eerst altijd de headliners bekend gemaakt, of komen ze ook wel eens met een pakketje (waar een BB bij zou kunnen zetten) in een eerder stadium?

Laten we het hopen! Worden eerst altijd de headliners bekend gemaakt, of komen ze ook wel eens met een pakketje (waar een BB bij zou kunnen zetten) in een eerder stadium?
Vorig jaar hadden we ze niet allemaal gekregen voor ze een pakket van namen bekend maakten dacht ik

Edit: 5hl's vorig jaar en dan 88namen

De overige in januari en behemoth pas in maart bij de laatste namen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Eerst de headliners 1 voor 1 meestal, en afgelopen jaar per duo geloof ik. Dan een groot pakket met 70+ namen één of twee dagen voor de start van de ticketverkoop

Zo ging het de laatste paar jaar in ieder geval.

• Leuk
Lijkt me een prima sub inderdaad
Dat is ook waar ze zouden staan volgens de kamelot poster
Daar heb ik schrik voor dat ze laag gaan staan en zodanig nog minder lang spelen. Breaking Benjamin is opzich wel een grote band in Amerika, maar omdat ze amper naar EU en rest van de wereld komen is het moeilijk om te schatten hoe groot de fanbase is. Vorige keer in EU speelden ze precies in zalen van +/- 2k capaciteit. Maar omdat ze zo weinig naar Europa komen, zou de vraag wel des te groter moeten zijn voor degenen die ze toch eens willen zien dan als je het vergelijkt met een band die elke 3 jaar naar Europa komt.
Sub staat gelijk voor een uurtje speeltijd zeker? Daar kan ik nog net mee leven.

Laatst bewerkt:
Hoe groot staan ze momenteel op andere festivals? Lijkt me een band voor gewoon in de (late) middag en geen sub?

Voorverkoop werchter start 21 november.
Als ik het goed voorheb startte de voorverkoop van Graspop de laatste jaren de vrijdag of zaterdag na die van werchter.
Dus 28 of 29 november.
En krijgen we in de 2 weken ervoor namen.

• Leuk

Users who are viewing this thread