Rock Werchter 2026

Wat ik verwacht (niet voor waarheid nemen, want denk dat we nog wat missen):

Donderdag: Fred Again.. - Benson Boone
Vrijdag: Mumford & Sons - The xx
Zaterdag: 21 Pilots - Sabrina Carpenter
Zondag: Gorillaz - The Cure

Is dit echt een reële mogelijkheid? Want dan kan ik me misschien beter alvast gaan focussen op waar andere festivals mee gaan komen...

Wat ik verwacht (niet voor waarheid nemen, want denk dat we nog wat missen):

Donderdag: Fred Again.. - Benson Boone
Vrijdag: Mumford & Sons - The xx
Zaterdag: 21 Pilots - Sabrina Carpenter
Zondag: Gorillaz - The Cure
Dank voor deze reality check. Want met deze set headliners ga ik niet naar RW. 21P, Mumford en Gorillaz leuk om mee te pakken, The Cure doet me niet veel en de rest hoef ik echt niet te zien (nou oke The Xx nog).

Dna moet het het dagprogramma wel debiel goed zijn om de totale kosten te verantwoorden

• Leuk
Waarderingen: phil
Vul het lijstje van Jimmy aan met overdag namen zoals Franz Ferdinand, Turnstile, enz. en je krijgt een heel ander gezicht.

(Teddy Swims past overigens perfect vlak voor Benson Boone en Fred Again ;))

Bazart ook nieuw album uit. Afgelopen zomer op WB en PKP, dus dit jaar opnieuw Werchter ook? Al maak ik hier niemand gelukkiger mee.

Maar dan verwacht die dus wel sabrina als ener laatste dat lijkt me toch ook niet logisch.

als op de donderdag effectief teddy swims- benson boone - fred again... achter elkaar staan dan moet de rest wel echt heel extreem goed zijn want dat is wel echt het slechtste rijtje in jaren voor mij.

• Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
als op de donderdag effectief teddy swims- benson boone - fred again... achter elkaar staan dan moet de rest wel echt heel extreem goed zijn want dat is wel echt het slechtste rijtje in jaren voor mij.
Maar wel in een wip uitverkocht. Drie namen die het Sportpaleis kunnen uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Misschien niet de beste namen voor de mensen van deze forum maar heb toch eens opgezocht naar de maandelijkse luisteraars op spotify van deze artiesten. (i know niet een indicatie van een goede live show...)
  • Fred Again. - 16 mln.
  • Benson Boone - 50 mln.
  • Mumford & Sons 12 mln.
  • The XX - 5 mln.
  • TOP - 34 mln.
  • Sabrina Carpenter - 72 mln.
  • The Cure - 18 mln.
  • Gorillaz - 42 mln.
Stel dat het deze namen zouden zijn, waarvan ik Gorillaz, The XX & TOP heel graag terug zou zien, zal het festival in mijn ogen zeker en vast uitverkopen en voor livenation gaat het natuurlijk om het uitverkopen van het festival...

Maar wel in een wip uitverkocht. Drie namen die het Sportpaleis kunnen uitverkopen.
Is dat zo? Zo ja, dan heb ik écht onder een steen geleefd (of kop in 't zand gestoken, het is maar hoe je het bekijkt).
Bij mij gaat het zo van:

• Benson Boone: da's die van de backflips, veel hype rond
  • Fred Again...: Gek in de Barn paar jaar terug, maar verder toch gewoon een degelijke dance act. Hype ook?
  • Teddy Swims: deze heb ik echt helemaal gemist

• Leuk
Waarderingen: phil
Is dat zo? Zo ja, dan heb ik écht onder een steen geleefd (of kop in 't zand gestoken, het is maar hoe je het bekijkt).
Bij mij gaat het zo van:

• Benson Boone: da's die van de backflips, veel hype rond
  • Fred Again...: Gek in de Barn paar jaar terug, maar verder toch gewoon een degelijke dance act. Hype ook?
  • Teddy Swims: deze heb ik echt helemaal gemist
Moet gezegd. Boone heeft me daarin verrast, want ken maar 1 nummer.
Fred heeft ondertussen wel al stevige back catalogue bij elkaar gespeeld. Er is sprake van een waanzinnige show in de UK. Zegt ook wel iets.

Gisteren nog eens even 21 Pilots opgezet van RW22. Dat was toch echt niets?
Ze gaan er staan hè, maar helemaal mijn ding niet.
Was inderdaad niet hun beste show, maar dat had ook te maken dat het met een minder album was dat ze hadden getourd. Waardoor er niet zotveel schwung inzat + hun kampvuur deel hielp hier ook niet bij. Hun laatste twee albums, waarmee ze nog niet in België gekomen zijn, zijn in mijn ogen terug een stuk beter en gaan ze denk ik wel de weide mee kunnen bekoren. Maar ja time will tell 😊

• Leuk
Waarderingen: jules1994

Users who are viewing this thread