Little Simz in de AFAS Live. Wat een geweldige show en wat heeft deze rapper een stage presence zeg! Band was ook goed en eigenlijk alles wel gehoord wat ik wilde horen 
Leuk om te zien hoeveel plezier ze er zelf ook in heeftLittle Simz in de AFAS Live. Wat een geweldige show en wat heeft deze rapper een stage presence zeg! Band was ook goed en eigenlijk alles wel gehoord wat ik wilde horen![]()
Ja vond ik ook een beetje vreemd en onnodig inderdaad. Waarschijnlijk een poging om dat Drop 7 album in de set te verwerken.Little Simz heel goed! Maar mag ik kritiek uiten? Ik vond die DJ set een beetje gemixt halverwege. Sommige nummers waren wel vet (zoals dat nieuwe nummer), maar andere ook gewoon beetje raar en niet bij het concert passen. Lekker handjes in de lucht piemelhouse tussendoor...
Treffend omschreven haha, ik kon er op enkele tracks na ook niet zo veel mee. Kon het op zich wel waarderen dat ze het kan en aandurft om het uitstapje te maken, maar stond eigenlijk vooral te wachten tot ze weer verder ging met daadwerkelijk rappen. De echte hiphop is ook gewoon waar ze het best in is.Little Simz heel goed! Maar mag ik kritiek uiten? Ik vond die DJ set een beetje gemixt halverwege. Sommige nummers waren wel vet (zoals dat nieuwe nummer), maar andere ook gewoon beetje raar en niet bij het concert passen. Lekker handjes in de lucht piemelhouse of een mix tussen Bizzey en Blawan tussendoor...
Ja het DJ-stuk kon mij ook niet echt boeien. Wist (gelukkig) van een vriend dat het zou komen, anders had ik nog minder getrokken haha. Vooral omdat je weer dat het 10 minuten later “gewoon” weer haar normale liedjes zijn. Voelde gewoon wat onnodig, maar voor haar wel leuk als ze hier wat een passie in heeft gevonden naast de hiphop.Little Simz heel goed! Maar mag ik kritiek uiten? Ik vond die DJ set een beetje gemixt halverwege. Sommige nummers waren wel vet (zoals dat nieuwe nummer), maar andere ook gewoon beetje raar en niet bij het concert passen. Lekker handjes in de lucht piemelhouse of een mix tussen Bizzey en Blawan tussendoor...
Wát !? Tell me more...
Toch niet van die ondingen zoals in Vorst Nationaal waarvoor je uren moet aanschuiven na het concert en die acht euro kosten om je jas in op te bergen ?
Ja vroeger voor een muntstuk van 1 euro, en als je geen had kon je die gemakkelijk uit een automaat aan de muur halen. Jammer dat ze deze hebben weggedaan.![]()
Vraag & Antwoord
www.abconcerts.be
3, 4 of 8 EUR.
En met die digitale dingen kunnen ze makkelijk de prijzen optrekken als ze willen.
Vroeger waren alle lockers gewoon 1 EUR, dacht ik?
Waarna ik geen spoor meer van hem heb gezien die avond. Topmuziek en dit soort conversaties, wat heeft een mens meer nodig?"Is there a like a live concert happening here?"
- "Yes"
"Is this some kind of antifascist place?"
- "Yes"

Gisteren naar de album releaseshow van Texoprint geweest met Grote Geelstaart in het voorprogramma. Locatie: Rotown. Grote Geelstaart is een psychedelische noise-rock band uit Zeeland. En wat zijn zij ontzettend goed zeg. Ik kende ze qua muziek nog niet, maar allemachtig wat een mooie bak herrie maken die 5 mannen met elkaar. Hun muziek (en zang) gaat echt alle kanten op. En daarnaast zijn ze ook nog eens netjes uniform gekleed. Verrassend lekker.
Daarna Texoprint. Dit was mijn vierde of vijfde keer (als je hun tijd als Kalaallit Nunaat meetelt). Ze hebben zeker een ontwikkeling doorgemaakt en blijven ook ontzettend goed. Ze speelden uiteraard veel nummers van het nieuwe album, maar er zaten ook een paar oudere tussen. Hele goede show. Maar wat ze zelf al zeiden: het risico van een goede band als voorprogramma is dat je overvleugeld wordt. En dat gebeurde in mijn beleving ook.
Ik heb wel weer enorm genoten. Oja, vanzelfsprekend ook nog ff het album van Texoprint op vinyl aangeschaft.
Nou ik kom wel aardig in de buurt. Ik ben zaterdag naar de Q-Music Party geweest in Breepark Breda. Mijn dochter is fan van Emma Heesters, en ze vroeg of ze die een keer mocht gaan bekijken samen met haar vriendinnetje.Niemand naar K3 geweest?![]()