Rock Werchter 2026

Vind het geval The Cure vooral heel opmerkelijk. Herinner me op RW12 echt veel disinteresse en geen héél vol veld, in 2019 was dat een stuk beter hoewel hun aankondiging op het forum hier ook best veel mensen koud liet. Ondertussen lijken ze nog een stuk populairder overal.
Van de keren dat ik the cure op Werchter heb gezien, was het meestal ook maar matig. Zeker als je niet al te veel van ze kent. Drie keer het optreden niet afgezien. 2019 was voor mij de positieve uitzondering.

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Nu de eerste naam zo goed als zeker is en we nu enkel wachten op de aankondiging ben ik benieuwd wat jullie top 5 liedjes zijn van The Cure. Met zo een grote discografie kom je door zulke lijstjes altijd nog wat verborgen parels tegen. Ik zal de start inzetten (geen volgorde, maar mag altijd):

- The Last Day Of Summer
- A Letter To Elise
- A Forest
- The Same Deep Water As You
- Push
Niet per se mijn top 5, maar wel de nummers die ik eens graag live zou horen:
The Kiss ( check
)
Disintegration (die spelen ze wel regelmatig, maar toevallig niet de keren toen ik ze heb gezien)
Jumping Someone Else's train
A Strange Day
Mint Car (voor het pop encore)

Als The Cure op TW Classic zou terechtkomen, zou dit wel een zware teleurstelling zijn voor mij.

Toch wel zowat mijn nummer 1-naam om te zien volgende zomer.

Voorbije keren ook telkens enorm van genoten

Niet iedereen kan zomaar even naar Werchter voor 1 dagje, voor mij is het als ik ga ook meteen mijn vakantie voor dat jaar.
Werchter classic is op een zaterdag of zondag dus geen normale werkdag:)

Vorig jaar werd het overgeslagen.
Eerste keer dat zowel TW Classic als Werchter Boutique niet doorgingen wegens gebrek aan goede bands. Het is af en toe eerder gebeurd dat Werchter Boutique niet doorging (oa 2011, 2014, 2015,2016) bij gebrek aan goede headliners.

- Play For The Day
- A Letter To Elise
- Disintegrattion
- One Hunderd Years
- Pictures Of You

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread